Beantwoord

Wijzigen Email adres in mijn KPN werkt niet correct

• 28 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 317 keer bekeken

De optie wijzigen van email adres via 'mijn kpn' (mobiele diensten) werkt niet.

Zodra je je email adres wijzigt ontvang je op het oude en nieuwe email adres een email.

Dit werkt nog, op het nieuwe email adres krijg je dus een ook een email met daarin een link welke je moet bevestigen om de wijziging door te voeren.

Als je deze link gebruikt (klikken of plakken, maakt niet uit) moet je je user/pass ingeven en dan gaat het mis. Je krijgt dan een WITTE pagina te zien, geen bevestiging of pagina, gewoon niets.

Uiteraart wordt de wijziging dan ook niet door gevoerd.

Ben nu dus al bijna 3 weken bezig aan het proberen om mijn contact email, telkens hetzelfde probleem. Het dit al geprobeerd op 3 verschillende locaties vanaf een pc, laptop, mobiele telefoon, tablet en uiteraart verschillende browsers en telkens hetzelfde probleem.

Meld je dit probleem via oa facebook, email of telefoon wordt je telkens 'afgescheept' dat ze niet over 'mijn kpn' gaan en dat ik maar een nieuw account moet aanmaken, daarnaast schuift elke afdeling de klacht af naar een andere die ook weer niets kan...

Daarnaast wil ik geen nieuw account (username is bv mobielnr en wil ik zo houden), het moet toch mogelijk zijn door KPN om eenvoudig een contact E-mail te kunnen wijzigen of de juiste afdeling te contacten om dit te fixen?

Dus KPN, hoe is dit probleem op te lossen ZONDER een nieuw account aan te maken....

Wie moet ik nu contacten om een programmeer fout(je) door te geven en te laten herstellen...

icon

Beste antwoord door Cindy_ 3 november 2015, 19:37

Hallo Bart, 

Raul heeft volgens mij geen privébericht meer ontvangen, kan dat kloppen? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je de gegevens dan naar mij toesturen? Als ik niks meer van je hoor, dan ga ik er vanuit dat het inmiddels gelukt is. 

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Bart, welkom op ons forum! Dat er iets mis gaat, is mij uit jouw verhaal wel duidelijk. Ook denk ik te kunnen opmaken dat het de bedoeling is dat het contact e-mailadres bij ons voor jouw mobiele abonnement gewijzigd moet worden. Klopt dat? Ik kan voor je kijken of ik dat e-mailadres in ons systeem voor jou kan aanpassen. Ik ontvang in dat geval graag in een privébericht jouw postcode, huisnummer, 06-nummer en ter controle de laatste drie cijfers van het bij ons bekende IBAN-nummer. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Bart, 

Raul heeft volgens mij geen privébericht meer ontvangen, kan dat kloppen? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je de gegevens dan naar mij toesturen? Als ik niks meer van je hoor, dan ga ik er vanuit dat het inmiddels gelukt is. 

Met groet, 

Cindy

Reageer