Vraag

Wijzigen incasso datum tv abonnement

• 27 januari 2018
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Goedemorgen,

Op advies van uw medewerker heb ik het tv abonnement bedrag gestorneerd. Dit omdat ik de incasso datum aan wil passen naar de 27e van iedere maand omdat mij salaris de 26e wordt gestort. Blijkbaar kan alleen de incasso datum door jullie aangepast als een bedrag gestorneerd is en er dus een openstaande factuur ontstaat. Bij deze dus gedaan. De medewerkster attendeerde mij er wel op dat storneren niet wenselijk is... dus... is er blijkbaar geen oplossing?

Voor het mobiel abonnement kon ik dit wel via jullie chat laten aanpassen, tv abonnement blijkbaar niet.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ankie. Dat verhaal klopt helemaal. Ik vind het ook altijd een beetje bizar om klanten te adviseren te storneren.
Ik heb zojuist de betaalstatus van je vaste diensten bekeken en je hebt administratief nog geen achterstand. Zo lang dat niet het geval is kunnen we ook niks.
Ik wil dat hier best voor je in de gaten houden. Zodra jij een achterstand hebt kan de afdeling collections die datum voor je verschuiven. Wil je me donderdag nog een seintje geven dat check ik de status.

( sorry voor dit maffe proces )
Hoi Erwin,

Bedankt voor je reactie! Inmiddels heb ik een mail ontvangen van kpn dat het bedrag is gestorneerd. Kun jij hiermee verder? Ik hoor het graag!

Groeten Ankie
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb het net gecontrolleerd. Het bedrag is nu achterstallig. Nu kan de afdeling collections de incassodatum verschuiven. Helaas is die afdeling nog niet per chat of via ons aan te sturen. Je zult hier nog even (gratis ) voor moeten bellen. Mijn advies: bel 0800 0402 -> bij het inspreken noem 'collections' en dan krijg je een medewerker te spreken die dit direct kan realiseren. Laat je me weten of het gelukt is?

Reageer