Beantwoord

wijziging emailadres facturatie

  • 27 January 2021
  • 11 reacties
  • 61 keer bekeken

De facturen worden naar een foutief email-adres gestuurd. 

Omdat het een sim-kaartje betreft in het alarmsysteem kan ik dat nummer echter niet koppelen in mijnKPN omdat er geen sms ontvangen kan worden.

Kan iemand mij zeggen hoe dit op te lossen. Vorige keer zou dat gebeurd zijn, toen is wel het bankrekeningnummer aangepast, maar email-adres helaas niet want de facturen gaan nog steeds fout.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 27 January 2021, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Drespa! Kun je het correcte e-mailadres toevoegen aan je profiel zodat ik het voor je kan aanpassen? De overige gegevens staan al in je profiel zie ik. 
Waar moet je een sms voor ontvangen? Om het nummer te koppelen aan MijnKPN? Dan zit er helaas niets anders op dan de simkaart tijdelijk in een toestel te stoppen:thinking: . Gelukkig is dit eenmalig. We komen er alleen niet onderuit. 

Hoi Lisa,

gedaan!

Reputatie 7
Badge +17

Dank! Ik heb het aangepast. De facturen worden nu naar het juiste e-mailadres gestuurd. Voor overig contact staat nog wel het andere e-mailadres in het systeem. Zal ik het contactmailadres ook aanpassen of niet? 

Ja, graag alle contacten en correspondentie via hetzelfde mailadres.

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal goed. Is aangepast @Drespa

Mocht je in de toekomst nog weer een vraag hebben, dan weet je me te vinden. :slight_smile:

Hoi Lisa,

Helaas heb ik geen factuur in onze mails mogen ontvangen. Vandaag is wel het factuurbedrag van 55,50 afgeschreven, dus de automatische incasso werkt in ieder geval wel.

 

mvg

Leon Willemse

JSK CV

Oh wacht, ik zie dat deze over een andere aansluiting gaat! Excuses.

Mijn vraag over de laatste factuur van 55,50 gaat over
telefoonnummer ********** op naam van **********, aansluitadres is ********** ********** (daar is echter geen brievenbus, want dat is een flatgebouw). Facturen per email naar: **********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

Kun je het bijbehorende klantnummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan maak ik het voor je in orde :) 

toegevoegd! 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @Drespa! Ik kan zelf helaas niets betekenen voor een PSTN aansluiting en er is momenteel niemand op het Forum die dit kan aanpassen.
Je kunt het beste even bellen met 0800-0402 en inspreken dat je een vraag hebt over PSTN, dan word je doorverbonden met de juiste afdeling of de collega die je spreekt verbindt je door met iemand die aanpassingen kan doorvoeren. Ik zal de factuur van €55,50 handmatig toesturen! Dan heb je die in ieder geval alvast.