Beantwoord

Wijzigingen in abonnement doorvoeren in MijnKPN?

  • 17 May 2019
  • 3 reacties
  • 976 keer bekeken

Ik heb vandaag voor de derde maal getracht mijn abonnement te wijzigen via Mijnkpn. De ingevoerde wijziging wordt door mij hierin bevestigd, maar er schijnbaar wordt niets gewijzigd? Dit is nu de derde dag achtereen dat ik mijn abonnement tracht te wijzigen, maar morgen staan weer mijn oude abonnement gegevens erin, zonder dat er wijziging staat vermeld? Is het nu wel of niet gewijzigd? En waarom ontvangt men geen e-mail bevestiging van het gewijzigde, zoals dat bij de omruil van de digitenne ontvangers ook het geval was?
icon

Beste antwoord door JohnHeijnen1966 20 May 2019, 13:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @JohnHeijnen1966, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een wijziging in MijnKPN kan een dag in beslag nemen, voordat het ook zichtbaar is in MijnKPN. Deze verwerkingstijd is helaas nodig.. Je zou wel een mail moeten krijgen dat je iets gewijzigd hebt, en in jouw geval is dat dus niet zo begrijp ik!

Ik kijk graag met je mee wat er misgaat. Kan je aangeven wat je precies wilt wijzigen? Je geeft aan het abonnement, maar gaat et dan om een pakket erbij, een verlenging van een mobiel abonnement of vaste diensten?

Daarnaast ontvang ik graag enkele gegevens zodat ik in het systeem kan meekijken. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan kijk ik met je mee!
Goedemorgen Susan,

Dank voor je bericht. Ik heb vandaag telefonisch contact met jullie gezocht, en de medewerker heeft de wijziging voor mij doorgevoerd. Nu zie ik deze ook in MijnKPN. Hij deelde mij wel mede dat hij al meerdere klanten had gesproken met exact hetzelfde probleem.

Het is nu dus opgelost. Fijne dag toegewenst.

Grt,

John
Reputatie 7
Badge +21
@JohnHeijnen1966, fijn om te lezen! Ja klopt, ik heb er inmiddels ook meerdere klanten over gehoord. Gelukkig is het in jouw situatie snel aangepast 😉

Reageer