Beantwoord

Wil prepaidkaart koppelen aan MijnKPN, maar de sms komt niet aan

  • 9 January 2023
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Via de telefoon heb ik de prepaidkaart geactiveerd, een eerste sms heb ik ontvangen van “welkom bij KPN”. Vervolgens heb ik via de app en via de browser een poging gedaan de simkaart te koppelen aan mijn account, maar de verificatie sms komt niet aan.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 14 January 2023, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ondertussen heb ik zoveel uitgevonden, dat ik vanuit het telefoonnummer wel kan bellen, maar niet gebeld kan worden (door een buitenlands nummer), eerst kreeg ik een “in gesprek toon”, bij een volgende test kreeg ik direct de voicemail.

 

We hebben de simkaarten bij een poort gekregen, zou dit een ander soort prepaidkaart kunnen zijn? Uit het bijgaande boekje blijkt dit namelijk niet...

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jodelien en welkom op het forum! Ik help je hier graag bij. 😄 Heb je de prepaidkaarten toevallig ongeveer 6 maanden niet gebruikt? Dan worden ze namelijk gedeeltelijk geblokkeerd en kun je ze weer deblokkeren door ze op te waarderen. Handigste is om dit te doen met een opwaardeerkaart van de supermarkt, dus daar kun je er eentje kopen. 

Mocht je ze zo lang nog niet hebben, of recent wel gebruikt hebben, bij wat voor poort heb je ze gekregen? Poorten met simkaarten klinken mij niet bekend in de oren. Zijn het wel KPN simkaarten? Ik hoor het graag!