Beantwoord

Windows MijnKPN app toont geen telefoonnummer

• 3 juni 2016
  • 7 reacties
  • 481 keer bekeken

Ik heb een Nokia Lumia windows phone. als ik in wil loggen krijg ik steets en ik schrijf over,

MijnKPN is gekoppeld aan uw klantnummer.U kunt onder een klantnummer meerdere producten hebben, bijvoorbeeld een mobiel telefoon abbonnement of een mobiel internet abonnement.
het overzicht toont alleen beschikbare telefoonnummers.

Het is nogal vreemt want er wordt geen telefoonnummer getoond en ik kan hier niks verder. op mijn tablet android heb ik geen probleem met mijn kpn.Ik heb trouwens een KPN Compleetpakket.

wie weet hier de oplossing voor?

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden, topic naar juiste categorie verplaatst, dubbele post in ander topic verwijderd

icon

Beste antwoord door Justin_ 4 juni 2016, 18:26

Hoi @Sidrozeboom, welkom op het forum! De Windows versie van de MijnKPN app heeft iets minder functionaliteiten dan de Android en IOS versie. Het inzien van je facturen en verbruik moet echter gewoon kunnen. Zie je op je tablet dezelfde melding in beeld met daaronder wel je 06-nummer? En zit er in de Windows app niet een mogelijkheid om iets aan te klikken? Wellicht dat je daarvoor eerst wat naar onder moet scrollen. 

Mocht je 06-nummer echt niet verschijnen in de Windows app, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit wat er hier precies misgaat. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Sidrozeboom, welkom op het forum! De Windows versie van de MijnKPN app heeft iets minder functionaliteiten dan de Android en IOS versie. Het inzien van je facturen en verbruik moet echter gewoon kunnen. Zie je op je tablet dezelfde melding in beeld met daaronder wel je 06-nummer? En zit er in de Windows app niet een mogelijkheid om iets aan te klikken? Wellicht dat je daarvoor eerst wat naar onder moet scrollen. 

Mocht je 06-nummer echt niet verschijnen in de Windows app, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit wat er hier precies misgaat. 

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Sidrozeboom, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom vanuit dat je probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag :)

Heb precies hetzelfde probleem, net als meerdere als ik de reviews in de app store lees. Nadat ik mijn account van kpn heb gemigreerd naar het nieuwe krijg ik na het inloggen de melding zoals hierboven beschreven en er valt nergens op te tikken of iets te vinden ala je gaat scrollen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi , welkom op het forum! Balen dat jij dit probleem ook ervaart.

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat ik voor je kan betekenen op dit moment :)

Reputatie 7
onno24 schreef op 10 jun '16 om 16:39u
Heb precies hetzelfde probleem, net als meerdere als ik dereviews in deapp store lees. Nadat ik mijn account vankpn heb gemigreerd naar het nieuwe krijg ik na het inloggen de melding zoals hierboven beschreven en er valt nergens op te tikken of iets te vindenala je gaat scrollen. 
Dat had ik ook. De remedie is het verwijderen van de app (voor de zekerheid de telefoon opnieuw starten), de app opnieuw installeren en dan inloggen met het KPN ID. Daarna is/zijn de telefoonnummer(s) zichtbaar, althans bij mij wel.

Ook ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb de 'Mijn KPN' app meerdere keren verwijderd, toestel uit en aan en de app opnieuw geinstalleerd. Het GSM nummer van mijn vrouw is wel zichtbaar maar mijn nummer niet.

Heeft het ermee te maken dat dit een pre paid nummer is? 

Als ik op mn telefoon (Nokia920) via de browser in mijn KN inlog krijg ik wel alle gegevens te zien, het ligt m.i. puur aan de Mijn KPN app voor Windows in combinatie met prepaid

mvg Hans747

Hans747 schreef op 15 jun '16 om 23:33u
Ook ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb de 'Mijn KPN' app meerdere keren verwijderd, toestel uit en aan en de app opnieuw geinstalleerd. Het GSM nummer van mijn vrouw is wel zichtbaar maar mijn nummer niet.

Heeft het ermee te maken dat dit een pre paid nummer is? 

Als ik op mn telefoon (Nokia920) via de browser in mijn KN inlog krijg ik wel alle gegevens te zien, het ligt m.i. puur aan de Mijn KPN app voor Windows in combinatie met prepaid

mvg Hans747

O ik zie nu pas het draadje (onder aanbevelingen)  'Mijn KPN app voor windows phone' waarin mijn conclusie bevestigt wordt.

Jammer want ik heb hier flink wat tijd in zitten........

Het lijkt er steeds meer op dat je voor werkende apps toch beter op IOS kan zitten.. zo jammer van het mooie Windows platform.

mvg Hans747

Reageer