Beantwoord

Winkel wilde niet helpen met overzetten gegevens/apps naar nieuw toestel

  • 27 September 2022
  • 8 reacties
  • 256 keer bekeken

Ik heb zaterdag in de KPN winkel een nieuwe telefoon gekocht, dit was een Samsung, vorige LG, heb van te voren gevraagd of hun de gegevens over deden zetten. Ja hoor maar niet op zaterdag, ik was alleen in de winkel met drie medewerkers.

Ben gisteren terug geweest, het was druk in de winkel, een jonge knul hielp me. Thuis had ikzelf al gegevens omgezet maar belangrijke apps lukte mij niet. De medewerker zei dat hij deze ook net om mocht zetten.

Ben altijd vanwege de service bij KPN klant geweest maar nu voel ik mij gedupeerd, mijn sms'jes en mijn agenda mis ik heel erg.

 

icon

Beste antwoord door Els Off 27 September 2022, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

@Els Off Met deze tool van KPN KPN Toestel Overstaphulp kun je het zelf. 🙂

Hallo Hans, dit heb ik geprobeerd maar Jr moet je oude telefoonmerk opgeven  en LG staat er niet bij.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Els Off 

Samsung heeft daar een handige app voor: Google Play: Samsung Smart Switch

Lees er meer over op de Samsung website: https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/

Ik ga maar weer eens naar de winkel want ik begrijp het niet allemaal, ben 77 jaar.

Maar toch bedankt, Els

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Els Off ,

Ga ‘s-morgenvroeg naar de winkel toe. Dan is het waarschijnlijk nog rustig. 
 

Zelf koop ik bewust een nieuwe telefoon ook altijd in een echte winkel. Maar dat doe ik dan op een doordeweekse dag gelijk bij de opening van de winkel. Want dan hebben de medewerkers vaak wel de tijd om alles over te zetten op de nieuwe telefoon. 

Ik ben vanmiddag toch weer naar de winkel gegaan, ze mogen het officieel niet doen maar waren toch zo lief om mij te helpen. Er bestaan dus nog echt behulpzame mensen😍

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo @Els Off ,

Voor de volgende keer: Koop je telefoon bij een winkel die wel standaard die service geeft. Mogelijk betaal je dan ietsje meer, maar dan heb je er wel een fijne service voor terug. 

Sorry, maar ik was extra naar KPN gegaan voor een nieuwe en heb gelijk gevraagd of ze alles deden omzette, maar op zaterdag deden ze dat niet, moest  maandagmiddag komen, jonge knul deed het niet, mocht niet. Maar vandaag had ik de juiste persoon met begrip.