Wordt steeds uitgelogd in MijnKPN bij wijzigen abonnement

  • 28 November 2023
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goede middag, 

 

Ik wil mijn TV Abonnement aanpassen,  maar ik wordt steeds uitgelogd, dus ik kom niet verder.

als ik naar producten ga, en dan naar abonnement aanpassen, wordt ik uitgelogd. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Bart, welkom op ons forum. Wij hebben meer signalen ontvangen dat er problemen waren. Er is inmiddels een update uitgebracht voor de MijnKPN app, je kan even kijken of updaten dan voor je werkt. 

 

goede middag, nee dat helpt niet, hetzelfde probleem blijft zich voordoen 

Reputatie 7
Badge +13

Vreemd Bart, je zou eens kunnen kijken of je via MijnKPN op de site het product kunt ontkoppelen en opnieuw kunt koppelen. Als dat niet helpt dan kun je altijd even bellen met 0800-0402 en dan helpen mijn collega's je verder!

Reageer