Xs4all gaf gratis een sim-card met 1Gb data aan elke klant. Deze kon je ophogen naar 40Gb als je dat wilt. In mijn KPN kan ik de instellingen waarmee je dit moet doen, niet vinden. Ik heb nu 20Gb en aan het eind van de maand wil ik terug naar 1 Gb.
Het product ‘Mobiel internet van XS4al’ staat in Mijn-kpn dus dat was goed geregeld. Nu nog het configureren. De XS4all helpdesk wist het ook niet. Die adviseerde maar even te Googelen(?) Want hij moest het ook vragen aan de z’n collegae van de KPN helpdesk.
Trouwens, als je in Mijn-kpn zoekt naar ‘xs4all’ dan vind je hier nauwelijks informatie over. Het eeuwige probleem met de adminstrative systemen is dus nog steeds niet opgelost. Steeds lijkt het er op dat kpn onvoorbereid is op de migraties die ze technisch gaan uitvoeren.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik antwoord krijg.
Groeten,
XS4ever
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel