Beantwoord

Zakelijke vaste telefonie abonnement toevoegen aan MijnKPN

  • 4 maart 2016
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik probeer een zakelijk vaste telefonie te koppelen aan onze MijnKPN account. Voor activatie kan ik kiezen uit het gebruik van een activatiecode of via de zelfservicelijn.

De activatiecode zou op de facturen moeten staan maar deze kan ik niet vinden. Wel staat er een code voor het gebruiken van een digitale factuur, maar deze werkt niet voor het activeren in MijnKPN.

Activeren via de zelfservicelijn lijkt ook niet te lukken. Er zou een faxformulier ingevuld moeten worden welke in meerdere browsers niet tevoorschijn komt. Bij doorklikken wordt vermeld dat de aanmelding voltooid is maar ik heb niets ingevuld behalve het betreffende telefoonnummer, dus dat betwijfel ik.

Kan iemand van KPN via PM mij helpen?

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 4 maart 2016, 12:33

Hoi,

Als dit om een zakelijke aansluiting gaat dan wil je hier zijn: http://zakelijke-community.kpn.com/

Robin
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Als dit om een zakelijke aansluiting gaat dan wil je hier zijn: http://zakelijke-community.kpn.com/

Robin
Reputatie 7
Zakelijk en Privé kan niet gecombineerd worden. Dat zijn bij KPN verschillende systemen.

MijnKPN voor privé vind je hier: http://www.kpn.com/

en MijnKPN voor zakelijk vind je hier: http://www.kpn.com/zakelijk .

Bedankt voor de reacties. Ik zal het probleem bij de zakelijke community nogmaals voorleggen.

Reageer