Beantwoord

Zie niks via MijnKPN met Safari Browser

  • 27 March 2019
  • 13 reacties
  • 443 keer bekeken

Ervaar hetzelfde probleem al meerdere dagen, zie ook niets op mijnKPN (website), enkel grijze strepen, zie hieronder. Safari gebruik ik als browser.



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 2 April 2019, 13:38

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @ghiel, Als je de extensies van je browser verwijdert zou het weer goed moeten gaan. Dit gaat via de Safari-browser via Safari > Voorkeuren > Extensies. Laat je nog even weten of het dan weer werkt?
Hallo Marina, geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde beeld. Zijn er andere oplossingen?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb zo geen andere oplossing paraat. Maar wil het graag verder uitzoeken. Daarom is het goed om te weten of het wel goed gaat via de App en via andere browser(s)? Wil je dit controleren?
De App geeft hetzelfde beeld, grijze strepen. Andere browser (IE) geeft ook hetzelfde beeld....
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te weten. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel? Aan de hand van deze gegevens kan ik een melding maken zodat mijn collega's het verder kunnen onderzoeken.
Reputatie 7
Badge +19
@ghiel, Ik heb geen reactie van je gehad en zie ook geen gegevens terug in je forumprofiel. Ik ga ervan uit dat je geen vragen meer hebt, anders hoor ik het graag.
Hallo Marina, gegevens ingevuld. Probleem is onveranderd anwezig, hoor graag van je collega's.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ghiel, De storing is opgelost. Zie je de gegevens ook weer in de app en op de webversie van MijnKPN?
Zojuist geprobeerd, zowel App als wegversie geeft nog steeds geen beeld (grijze strepen)......
Reputatie 7
Badge +19
Ga ik er weer achteraan! Bedankt voor het kijken en excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +19
@ghiel, Lukt het om je diensten te ontkoppelen via de MijnKPN webversie? Ik ben benieuwd of het ontkoppelen en opnieuw koppelen van je diensten helpt waardoor je jouw gegevens weer kan bekijken via MijnKPN.


Hoi Marina, dat lukte...en het werkt weer! Heel fijn, hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +19
Fijn! Ben erg blij om te lezen dat dit de oplossing is. Geen dank! Jij in ieder geval bedankt voor je geduld! Als je in de toekomst nog eens een vraag hebt, zien we je graag weer verschijnen op het forum.

Reageer