Goedemorgen @ghiel, Als je de extensies van je browser verwijdert zou het weer goed moeten gaan. Dit gaat via de Safari-browser via Safari > Voorkeuren > Extensies. Laat je nog even weten of het dan weer werkt?
Ik heb zo geen andere oplossing paraat. Maar wil het graag verder uitzoeken. Daarom is het goed om te weten of het wel goed gaat via de App en via andere browser(s)? Wil je dit controleren?
Goed om te weten. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel? Aan de hand van deze gegevens kan ik een melding maken zodat mijn collega's het verder kunnen onderzoeken.
@ghiel, Ik heb geen reactie van je gehad en zie ook geen gegevens terug in je forumprofiel. Ik ga ervan uit dat je geen vragen meer hebt, anders hoor ik het graag.
@ghiel, Lukt het om je diensten te ontkoppelen via de MijnKPN webversie? Ik ben benieuwd of het ontkoppelen en opnieuw koppelen van je diensten helpt waardoor je jouw gegevens weer kan bekijken via MijnKPN.
Fijn! Ben erg blij om te lezen dat dit de oplossing is. Geen dank! Jij in ieder geval bedankt voor je geduld! Als je in de toekomst nog eens een vraag hebt, zien we je graag weer verschijnen op het forum.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.