Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Veel gestelde vragen over productbeoordelingen

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1840 reacties

Wil jij meer weten over het schrijven van een productbeoordeling op het KPN forum? Hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Wat is een productbeoordeling?
De persoonlijke mening van een andere consument over een bepaald product of dienst die je bij KPN of ergens anders kan kopen.

Waarom een KPN Keuzehulp op het forum?
Wie weet er nou beter welke behoefte aan informatie een consument nodig heeft dan een andere consument. Daarom vragen wij klanten om een product te beoordelen. Daarnaast leert KPN welke informatie er nog ontbreekt bij onze product omschrijvingen.

Zijn productbeoordelingen betrouwbaar?
Klanten geven hun eigen mening over de producten die zij beoordelen. Uiteindelijk moet jij beslissen of je het hiermee eens bent. Het is in ieder geval goed om te weten dat KPN klanten niet betaald om beoordelingen te schrijven voor de KPN Keuzehulp.

Waarom moet ik een productbeoordeling schrijven?
Uiteraard alleen als je het leuk vindt om te doen, maar daarnaast help je andere consumenten om een duidelijk beeld te krijgen van een product.

Hoe schrijf ik een goede beoordeling?
Hiervoor hebben wij een uitgebreid document opgesteld met do's en dont's, dit zullen wij met je delen als je je aanmeld voor het schrijven van een beoordeling.

Ik heb een product beoordeeld, wanneer wordt deze geplaatst?
Nadat je de beoordeling hebt geplaatst in ons review onderdeel op het forum, duurt het ongeveer 2 werkdagen voordat je reactie krijgt. In de tussentijd beoordelen wij je tekst op onze huisregels en of de tekst begrijpelijk genoeg is.

Kan ik een beoordeling aanpassen of verwijderen?
We doen het graag in een keer goed, maar mocht je een wijziging aan willen brengen, dan kan dat natuurlijk. Hiervoor kan je contact opnemen met een forum medewerker van KPN. Het verwijderen van berichten juichen wij niet toe, maar mocht je dit perse willen, dan hebben wij hier natuurlijk begrip voor.

Waarom is mijn productbeoordeling niet geplaatst?
Je beoordeling voldoet mogelijk niet aan de huisregels of het is ons nog niet gelukt om het bericht te beoordelen. In beide gevallen nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wat betekenen de duimpjes onderaan een beoordeling?
Dat betekent dat andere bezoekers van het forum de mening van de product beoordelaar ondersteunen en zijn bericht leuk vinden.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.