Afstandsbediening activeren/resetten?

Ik krijg mijn afstandsbediening van mijn Smartlife alarm niet aangemeld op mijn smartlife box. Is er na lange tijd niet gebruikt te hebben mee gestopt. Moet ik deze resetten, aanmelden lukt niet.

3 reacties

Hey Cornelis49,

We zijn momenteel hard bezig met dit issue op te lossen dit is bij ons sinds gister bekend.

Als je ons zou willen bellen (0800-0201161 (De klantenservice van KPN SmartLife)) dan kunnen wij u NAW gegevens noteren en u op de lijst zetten van klanten die last van dit issue ondervindt!

bedankt voor u bericht! en we hopen van u te horen!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Cornelis!
Wat vervelend dat je de afstandsbediening niet aangemeld krijgt op de Smartlife box. Je kan hier nog even controleren of een van de gegeven opties werkt. Heb je hier gisteren nog contact over gehad telefonisch? Het is dus een bekend probleem waar je echt even contact moet hebben met de desbetreffende afdeling. Vandaag zijn ze helaas niet bereikbaar, maar morgen via chat én telefonisch weer.

Halloo, sinds een paar weken Smartlife, werkt prima. Toen een rookmelder aangeschaft, werkt ook goed, perfect tot dusver. En toen een afstandsbediening want als de buurman de plantjes komt waterwegen is het wel leuk dat hij niet in het lawaai van de rookmelder dit moet doen omdat het alarm afgaat. Dus een afstandsbediening aangeschaft maar helaas, met geen enkele mogelijkheid te installeren. ook op het forum aangeboden oplossingen geprobeerd, maar niets, Nieuwe batterij geplaatst, helaas. Wat nu?

Reageer