Beantwoord

Al wekenlang foutmelding bij nieuw apparaat toevoegen

  • 31 januari 2019
  • 4 reacties
  • 956 keer bekeken

Zo nu en dan kijk ik welke apparaten er allemaal toegevoegd kunnen worden via de app maar ik kan nu al wekenlang geen apparaat toevoegen doordat ik iedere keer tegen dezelfde foutmelding aanloop:

[rpc] -32603: Request cannot be processed.

Lopen hier meer mensen tegen aan?

icon

Beste antwoord door Jandevries9 2 februari 2019, 08:34

Opgelost! Ik had een paar weken terug uiteraard al een herstart geprobeerd en dit was niet voldoende, echter nu hetzelfde nog een keer geprobeerd en nu doet hij het weer.
Bekijk origineel

4 reacties

Hier hetzelfde probleem
Opgelost! Ik had een paar weken terug uiteraard al een herstart geprobeerd en dit was niet voldoende, echter nu hetzelfde nog een keer geprobeerd en nu doet hij het weer.
Top zal ik ook eens doen dan, werkte bij mij eerst ook niet

Thanks jan
Reputatie 3
Badge +1
Fijn dat het is gelukt. Het enige wat je in dit soort gevallen kan proberen is de Box opnieuw opstarten en de app opnieuw installeren om te kijken of alles dan wel werkt. Werkt het dan vervolgens nog niet dan graag contact met ons opnemen (0800-0201161) zodat wij er een onderzoek op los kunnen laten.

Reageer