Beantwoord

Alarm gaat af zonder oorzaak, is niet uit te schakelen via de App en dat ook nog eens midden in de nacht

Sinds ik smartlife gebruik is het regelmatig voorgekomen dat k midden in de nacht wakker schrik door een alarm signaal zonder dat er een melding op de App komt. Ook kan ik het signaal op geen andere manier stoppen dan door de brandmelder letterlijk van het plafond te trekken.

Heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door wjb 26 maart 2019, 08:21

Wat een ramp lijkt me dat.
Ik heb al jaren twee rookmelders in mijn alarminstallatie van Woonveilig en daar heb ik gelukkig nog nooit problemen mee gehad.
Heb je al naar het onderstaande gekeken?

Bron.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Wat een ramp lijkt me dat.
Ik heb al jaren twee rookmelders in mijn alarminstallatie van Woonveilig en daar heb ik gelukkig nog nooit problemen mee gehad.
Heb je al naar het onderstaande gekeken?

Bron.
Reputatie 7
Badge +14
Hi Barry, welkom hier. Wat wjb aangeeft is ook mijn advies. Zelf heb ik dit ook gehad met een brandmelder (buiten KPN om) en de batterij bleek leeg te zijn waardoor hij sporadisch afging als waarschuwing. Wel raar dat je dit alleen in de nacht hebt. Heb je alle stappen geprobeerd hierboven? Dan lijkt het mij het makkelijkst om met 0800-0201161 te bellen, kijken of dit aan de hardware ligt.

Reageer