Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Alarmgeschiedenis

Reputatie 3
Badge
Ik zit zomaar in mijn Alarmgeschiedenis te kijken. En tot mijn verbazing zie ik dit. (Foto). En die is maar 1 dag. Dit komt elke dag voor. Moet ik mij ongerust maken als er op precies dat moment brand of een inbraak plaats vind?

9 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Dit is een Bekend probleem, de apparaten hebben wel eens een hele korte periode geen bereik. De alarmgeschiedenis geeft alleen niet aan wanneer deze weer binnen bereik zijn. Als de sensoren in de bediening niet bereikbaar zijn dan kun je het best even bellen zodat we kunnen troubleshooten en eventueel de sensor kunnen vervangen.
Reputatie 3
Badge
MaartenMp schreef:

Dit is een Bekend probleem, de apparaten hebben wel eens een hele korte periode geen bereik. De alarmgeschiedenis geeft alleen niet aan wanneer deze weer binnen bereik zijn. Als de sensoren in de bediening niet bereikbaar zijn dan kun je het best even bellen zodat we kunnen troubleshooten en eventueel de sensor kunnen vervangen.

Reputatie 3
Badge
Maarten,

Ga 3 weken weg. Hoop dat alles mooi blijft draaien en werken. Laats na weekeindje weg draaide 1 radiator op volle toeren. Dus stoken op niks af. Nieuwe batterij erin en hij deed zijn werk weer.
Misschien hebben de panelleden dit ook : raamsensor plotseling buiten bereik. Dus resetten : verwijderen en weer toevoegen : geen resultaat, werderom restten , geen resultaat. Nieuwe batterij erin : verwijderen en weer toevoegen : raamsensor werkt weer. Ik ga er vanuit dat de batterij leeg is. Maar waarom krijgt ik vooraf geen melding :pas op , batterij bijna leeg ?
Reputatie 3
Badge
Ik heb het zelfde probleem gehad. Ook geen melding. Maar ook een heel karwei om zo n batterij te halen. Gelijk maar besteld bij bol.com. Dus KPN zet maar in assortiment op de site. We zijn een jaar verder en de batterijen zijn aan het leeg raken. Trouwens was wel een deur die vaak open en dicht ging.
Reputatie 1
voor vervangende batterijen kan ook met de klantenservice contact worden opgenomen, in de meeste gevallen krijg je dan (gratis) batterijen toegestuurd.
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor de tip. Heb 30 euro aan batterijen aangeschaft
Ik heb alleen maar problemen met dit KPN alarm systeem nu weer batterijen leeg het hele systeem werkte niet maar word niet aangegeven alles getest sirene deed het ook niet, en ik maar denken dat ik alles goed voor elkaar heb maar niet dus.
Verbinding alarm centrale doet het ook niet pfffff alleen maar ellende met dit systeem.
Reputatie 3
Badge
Ik heb er geen problemen mee. Even contacten met kpn smartlife. Die helpen je graag. Is een goed systeem. Al1 de gebruikers app. Die moet snel komen.

Reageer