Vraag

Andere bewegingssensor voor D-link camera

• 13 januari 2019
  • 5 reacties
  • 998 keer bekeken

Op deze site lees ik dat wanneer je de bewegingssensor van de camera gebruikt en deze naar je mening te vaak beweging registreert, het kan zijn dat de camera te gevoelig is voor de situatie. Je kunt in de KPN SmartLife-app de gevoeligheid aanpassen. Ik heb dit gedaan, maar de camera neemt nog steeds teveel op. Volgens KPN moet je dan niet de camera als sensor selecteren, maar een andere bewegingssensor. Zou iemand (van KPN?) mij kunnen vertellen hoe dit in zijn werk gaat?

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Volgens mij geeft de app ook aan dat de sensor te gevoelig is. In ieder geval gebruik ik de sensor niet voor het alarmsysteem. Ik laat het alarm reageren op de deur sensors.
Bedankt voor je reactie, zo'n deursensor is inderdaad een optie om te koppelen aan (in mijn geval) de camera. Als ik het goed begrijp, kan ik in de app een eigen programma maken met deze koppeling. Wilde dat maar eens uitproberen...
Reputatie 3
Badge +1
Wij hebben een aparte bewegingssensor die je aan kan schaffen en deze vervolgens in het programma mee kan nemen als sensor voor de camera. Het gaat om de volgende sensor: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/414284/bewegingssensor/?pos=587. Deze kan je vervolgens programmeren in onze Smartlife app als sensor voor de camera/alarm.
Bedankt voor de tip, ik heb de bewegingssensor bekeken en gezien dat hij voor binnen is.
Enig idee of er in de toekomst ook 1 voor buiten komt? Ik ga er nl vanuit dat de binnensensor buiten niet overleeft, hoewel hij overdekt zou kunnen hangen...
Reputatie 3
Badge +1
Op dit moment hebben wij geen bewegingssensor voor buiten in ons assortiment zitten. We hebben wel een buitencamera welke over een bewegingssensor beschikt. Dus een buitensensor welke voor buiten geschikt is kunnen wij helaas niet leveren.

Reageer