Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Anna niet bereikbaar

Hoi,

De App geeft constant aan dat Anna niet bereikbaar is. We hebben alles al gereset, maar helaas zonder resultaat. Ik kan in de veelgestelde vragen en in de handleidingen niks vinden over het opnieuw koppelen van de Anna. In de instellingen en apparaat bewerken kan ik niet vinden hoe ik het weer werkend kan krijgen. Is er iemand die mij kan helpen?

4 reacties

Reputatie 1
Hoi,

heb je ook de smile een reset gegeven ? indien ja dan moet deze eerst weer gekoppeld worden, hierna kan de anna worden gekoppeld via de app. mocht je hulp nodig hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice op 0800-0201161
Reputatie 6
Wat een namen, Anna, Smile, ...
Geef mij maar gewoon mijn "domme" Honeywell die mijn vloerverwarming aanstuurt.
Weet je dat goed onderhoud van jouw ketel veel meer oplevert dan zo'n "slimme" thermostaat.
Weet je dat die € 6,- wat mij betreft weggegooid geld is en al helemaal als je alleen vloerverwarming hebt.

Geen haar op mijn hoofd die zo gek is om dat uit te geven voor een "slimme" thermostaat.
Reputatie 4
Badge +7
Ik zat me ook al af te vragen wie Anna was, mijn eerste gedachte was een KPN-medewerkster.
Blijkt het een thermostaat te wezen.... :)

Afijn ik heb stadsverwarming dus geen 'slimme' thermostaat nodig..
Reputatie 1
huistijger schreef:

Ik zat me ook al af te vragen wie Anna was, mijn eerste gedachte was een KPN-medewerkster.
Blijkt het een thermostaat te wezen.... :)

Afijn ik heb stadsverwarming dus geen 'slimme' thermostaat nodig..

Ook met stadsverwarming bied "Anna" mogelijkheden, ik heb zelf ook stadsverwarming en met Anna er bij heb je toch meer controle.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)