Beantwoord

Anna reageert niet


Reputatie 2
Badge
Sinds een aantal weken (?) is Anna slecht te bereiken via de Smartlife-app. Daardoor wordt bijvoorbeeld de thermostaat niet verlaagd bij de status ‘van huis’.
Anna herstarten via de Anna-app geeft even een oplossing, maar niet lang. Smartbox resetten hetzelfde verhaal.

Iemand gelijke ervaringen? Of beter nog: een oplossing?
icon

Beste antwoord door KPN Smartlife 21 januari 2019, 11:07

Hoi Pepijn, ik wil je ook vragen ons even telefonisch te benaderen via 0800-0201161. De reden daarvoor is dat we een analyse op afstand kunnen doen en aan de hand van een aantal vragen kunnen achterhalen waar het probleem precies zit.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi Pepijn,

Ik heb niet dezelfde ervaring. Anna werkt prima.
Heb je al eens met de Smartlife desk gebeld? Kunnen zij iets zien?
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Pepijn, ik wil je ook vragen ons even telefonisch te benaderen via 0800-0201161. De reden daarvoor is dat we een analyse op afstand kunnen doen en aan de hand van een aantal vragen kunnen achterhalen waar het probleem precies zit.
Reputatie 2
Badge
Probleem is inmiddels al enige tijd opgelost. Het lijkt erop dat een Anna-app op een van de apparaten wellicht verantwoordelijk was. nu deze is verwijderd zoals gezegd geen problemen.

Reageer