Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Anna spoorloos

Reputatie 3
Badge
Anna is vaak niet bereikbaar. Maar vandaag na resetten box blijft Anna spoorloos. Komt dit bij meerdere gebruikers voor? En KPN smartlife team reageert ook niet meer op mails. Dus daarom via deze weg. Eerder dit probleem nooit gehad. Maar de laatste weken wel.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Simon,
Als het goed is heb je een mailtje ontvangen van onze helpdesk. Mochten er nog problemen ontstaan geef ons even een belletje, dan kunnen we gelijk samen naar een oplossing zoeken.
Reputatie 3
Badge
Maarten,

Heb een mailtje ontvangen met melding dat het een voorkomend probleem is, en dat er naar een oplossing word gezocht.
Ik heb het ook afgelopen 3 weken meegemaakt: anna spoorloos , heb naar mijn vermogen alles gedaan om anna weer zichtbaar te maken ,niets helpt ,( anna verwijderen en toevoegen , anna resetten ,smile resetten , smile weer inmijn netwerk toevoegen , helpt niet , want gateway(smile) in smartbos is steeds in storing( uitroeptteken ) . Bij helpdesk is dit bekend ,dus maar afwachten. Ik kon wel de voorlopig de anna app.gebruiken, opadvies van helpdesk. Vreemd eigenijk , want anna app.is volgens mij alleen te gebruiken mbv T-smile..Helpdesk zal mij op de hoogte houden .Nog steeds niets gehoord. Dit duurde zegt maar 3 tot 4 weken. Wat schets mijn verbazing: via app. smartbox zag ik eergisteren : T-smile weer in de lucht. Anna weer toevoegen : en alles werkt weernormaal. Heel vreemd. Trouwens nog steeds niet van helpdesk gehoord. Is er ondertussen een update geweest.? Ik heb via helpdesk vernomen dat smile in onderzoek is bij leverancier. Op verzoek van helpdesk heb ik 3 maal op reset knop smile moeten drukken. Ik blijft hopen op een telefoontje ivm oorzaak
Reputatie 3
Badge
Ben momenteel met vakantie. Maar in de app heb ik nu 3 storingen staan. Voordeur buiten bereik. Slaapkamer buiten bereik en Anna spoorloos. Maar dus wat te doen als ik thuiskom.
En juist op je vacantie . Dit in nl heel belangrijk :in de vacantei moet het goed werken. Ik zou geen geen lekker gevoel hebben. Daarom is goed werken alarmsysteem heel belangrijk
Reputatie 3
Badge
Zat al te twijfelen om voor de vakantie overal nieuwe batterijen in te doen. Dus optie voor volgend jaar. Maar systeem is nog niet helemaal stabiel.
Reputatie 3
Badge +2
De connectie storing met de Anna en de Smile zou nu inderdaad verholpen moeten zijn. Mochten er nog andere problemen zijn, zouden jullie dit dan willen melden op het testersforum of via de helpdesk? Alvast bedankt.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)