Beantwoord

‘Apparaten toevoegen’ (nog steeds) niet mogelijk


Het toevoegen van apparaten (via instellingen in de app) gaat al sinds twee weken niet meer. Er verschijnt dan een melding “Oeps, er is een fout opgetreden”.

Wanneer komt de oplossing?
icon

Beste antwoord door KPN Smartlife 3 januari 2019, 11:05

Goedemorgen @Michiel R., Je kunt het beste de app opnieuw installeren aangezien er een update is geweest. Dit zal het probleem moeten verhelpen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Goedemorgen @Michiel R., Je kunt het beste de app opnieuw installeren aangezien er een update is geweest. Dit zal het probleem moeten verhelpen.
@KPN Smartlife. Bedankt voor de tip. Helaas verhelpt dit het probleem nog steeds niet. Op de telefoon van mijn vrouw is er hetzelfde probleem, beide iOS.


Ik heb een foto van de foutmelding bijgevoegd.

ik hoor graag van u.
Reputatie 3
Badge
Hey Michiel, balen zeg! Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen? Dat schakelt net even wat sneller. Je kunt ons bereiken op: 0800-0201161. We helpen je graag 🙂

Reageer