Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Bestelling KPN Comfort

Reputatie 3
Badge +1
1,5 week geleden toch maar de bestelling geplaatst voor KPN Comfort. Vorige week vrijdag gebeld door het bedrijf Veenstra die de installatie doet. Afspraak stond ingepland voor vandaag maandag 5 december. Pakket niet ontvangen dus monteur stond voor noppes voor de deur. Iedereen wijst naar elkaaar. Wordt niet in oplossingen gedacht. Monteur belt met KPN die snapt niet dat het pakket niet verzonden is. Wordt kort daarna door KPN gebeld, ook hier weer een vaag antwoord. Heb het idee dat de opties die ik aandraag niet aankomen. Mijn teleurstelling dat dit niet serieus opgepakt wordt en dat ik vrij genomen heb voor iets dat niet geleverd is, wordt met " dat is vervelend" afgedaan.. maar pakket zal zsm verzonden worden en mijn case zal als voorbeeld gebruikt worden zegt die heer van KPN. ( maar voor mij waren er bij blijkbaar meerdere mensen de paketten niet verzonden of aangekomen)
Heeft iemand dit ook meegemaakt . Een simpel telefoontje vanuit KPN of vanuit Veenstra is uw pakket ontvangen en weet u dat wij een afspraak hebben , 2 dagen van te voren zou heel ergernis schelen. Heb nu het gevoel dat ik er niet goed aan gedaan hebt om de overstap naar Comfort te doen

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Lucia, sorry dat je nog geen antwoord hebt gekregen hier. Ik had de SmartLife mensen op de schouder getikt hierover, maar ik zie dat ze nog niet gereageerd hebben. Is het daarna al wel beter gegaan? De kortste klap is om hierover toch even te bellen om aan te geven dat dit niet netjes is verlopen.
Reputatie 3
Badge +1
Toevallig is de monteur nu hier binnen. Vanuit KPN zijn er nogal wat verbeterpunten, de belangrijkste is dat als je de klant beloofd terug te bellen doe dat dan ook.. ik zou woensdag of vrijdag gebeld worden om te controleren of het pakket ontvangen was. Helaas niemand gehoord. Er wordt een afspraak ingepland voor 15.30 uur. Zit ik op mijn werk krijg ik een sms om 13.58 dat de monteur onderweg is. Ik bellen naar Feenstra weten de mensen van de klantenservice niet dat Feenstra werkzaamheden voor KPN doet..een Beetje errug slordig zou ik zeggen.. maar goed wordt vervolgd
Reputatie 6
Badge +17
Dat is inderdaad niet netjes. 'k Zal ze nog eens op de schouder tikken dat het niet helemaal lekker loopt. Ik hoor graag hier van je hoe het verder verloopt.
Reputatie 1
Hoi Lucia,

Ik begreep van de monteur dat de installatie inmiddels succesvol is afgerond, excuseer ons voor de gebreken in de communicatie, ik zal dit naar de groep doorspelen, dit moet inderdaad beter.
Feenstra klanten service is inderdaad niet op de hoogte van de afspraken met KPN Smartlife en kunnen dan ook geen afspraken inzien wat Smartlife betreft, dit betekend echter niet dat de monteur zich niet aan de afgesproken tijdstip dient te houden, indien dit niet is gebeurt zou ik dat graag willen weten dan kunnen wij dat bij Feenstra aankaarten.
Reputatie 1
Erik_ schreef:

Hey Lucia, sorry dat je nog geen antwoord hebt gekregen hier. Ik had de SmartLife mensen op de schouder getikt hierover, maar ik zie dat ze nog niet gereageerd hebben. Is het daarna al wel beter gegaan? De kortste klap is om hierover toch even te bellen om aan te geven dat dit niet netjes is verlopen.

Hoi Erik _, wij hebben de klant telefonisch gecontacteerd naar aanleiding van de eerst post, vandaar dat hier nog geen reactie stond.
Reputatie 3
Badge +1
De installatie is verder prima verlopen. Wat als ik niet op mijn telefoon kijk en het bericht mis dat de monteur onderweg is. Gaat hij weg en moet ik dan een nieuwe afspraak inplannen. Deze communicatie mag van mij wat beter. Voor mij is het case closed, maar voor toekomstige klanten kunnen we dit misschien beter doen.
Reputatie 6
Badge +17
dan_smartlife schreef:

Hoi Erik _, wij hebben de klant telefonisch gecontacteerd naar aanleiding van de eerst post, vandaar dat hier nog geen reactie stond.

Super! Goed om te zien dat jullie de boards hier zo in de gaten houden 🙂

Reageer