Beantwoord

Brandmelder Smartlife niet te activeren

  • 12 april 2019
  • 3 reacties
  • 2117 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen forum leden, iemand verstand met het aanmelden van de brandmelder op de smartlife box? Bij het aanmelden van de brandmelder komt er een uitroepteken in een geel blokje naar voren. Dit zou duiden dat het geen connectie heeft met de smartlife box?n Maar geeft wel aan bij de apparaatinfo dat hert verbonden is via de Zigbee Stick? Is het fysiek dan wel of niet verbonden met de smartlife box? En hoe kan ik dan vanuit de app de brandmelder programmeren zodra ik de deur open maak dat de brandmelder het alarmsignaal afgeeft?
icon

Beste antwoord door emikcoe 12 april 2019, 15:03

OPGELOST!!! Het werkt ook naar behoren. Tevens heb ik de deursensoren in de beveiliging in opgenomen, zodra de deuren opengaan, geeft de brandmelder een hels kabaal in huis. En krijg je op de app te zien dat er alarm is of vals alarm. Weer een technisch dingetje opgelost voor vandaag. Nu even wat extra smartlife producten bestellen.


Demo filmpje op proef.

https://www.youtube.com/watch?v=NRDTOnfqgTw&t=14s
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi emikcoe
Leuk dat je zo enthousiast bent over Smartlife! 👍🏼

Ook mijn complimenten voor het filmpje dit geeft andere forumgebruikers een leuk inzicht in de werking van de brandmelder i.c.m. Smartlife.

Extra info over het functioneren van de slimme rookmelder is ook altijd te vinden op de website;
https://www.kpn.com/smartlife/service/apparatuur/rookmelder.htm


MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice
Reputatie 1
Hoi emikcoe
Leuk dat je zo enthousiast bent over Smartlife! 👍🏼


Ook mijn complimenten voor het filmpje dit geeft andere forumgebruikers een leuk inzicht in de werking van de brandmelder i.c.m. Smartlife.

Extra info over het functioneren van de slimme rookmelder is ook altijd te vinden op de website;https://www.kpn.com/smartlife/service/apparatuur/rookmelder.htm

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice

Gelukkig is het forum en KPN om elkaar te helpen.
Reputatie 1

OPGELOST!!! Het werkt ook naar behoren. Tevens heb ik de deursensoren in de beveiliging in opgenomen, zodra de deuren opengaan, geeft de brandmelder een hels kabaal in huis. En krijg je op de app te zien dat er alarm is of vals alarm. Weer een technisch dingetje opgelost voor vandaag. Nu even wat extra smartlife producten bestellen.


Demo filmpje op proef.

https://www.youtube.com/watch?v=NRDTOnfqgTw&t=14s

Reageer