Beantwoord

Camera wachtwoord

• 7 december 2018
  • 1 reactie
  • 140 keer bekeken

Heb de D-Link beveiligingscamera proberen toe te voegen aan de smartlife app van KPN. Dat begint goed.
Aapparaat toevoegen, D-Link kiezen, Buitencamera aantikken en dan krijg ik een melding dat de camera moet worden bijgewerkt. Vervolgens krijg ik de vraag het administrator wachtwoord van mijn camera in te voeren.
Wat is het administratorwachtwoord voor de camera en waar kan ik het vinden? Als ik dit niet kan invoeren kan ik niks aansluiten. Wie weet de oplossing voor dit probleem?
icon

Beste antwoord door paul.kpn 7 december 2018, 07:53

Hallo @Coaxglas ,

Het wachtwoord van de camera kun je herstellen door deze te resetten. Daarna krijg je de mogelijkheid via de KPN SmartLife-app om zelf een wachtwoord te kiezen als je hem gaat toevoegen. Voor het resetten van de camera kun je het beste hier kijken en dan stap 3.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Hallo @Coaxglas ,

Het wachtwoord van de camera kun je herstellen door deze te resetten. Daarna krijg je de mogelijkheid via de KPN SmartLife-app om zelf een wachtwoord te kiezen als je hem gaat toevoegen. Voor het resetten van de camera kun je het beste hier kijken en dan stap 3.

Reageer