IKEA Tradfri

• 23 maart 2019
  • 3 reacties
  • 2298 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Sinds een paar weken afscheid genomen van mijn Hue lampen en aan de slag gegaan met de Tradfri serie. Tot nu toe eigenlijk erg tevreden! Er draaien nu 3 lampen, zonder problemen gekoppeld aan Smartlife.

Benieuwd naar andere ervaringen!

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb het via de IKEA app wel werkend.
Helaas via SmartLife nog niet, ik krijg geen verbinding met de IKEA hub.
Denk maar weer eens gaan bellen met de helpdesk.
Zucht.........
Reputatie 2
Badge +1
Zucht.........

Op dit moment bevinden de producten van Bose en Ikea zich nog in de beta versie;
"KPN SmartLife zoekt steeds nieuwe samenwerkingen met andere speciaal geselecteerde slimme apparaten en diensten van derden om jouw gebruiksmogelijkheden uit te breiden. Om je zo snel mogelijk gebruik te laten maken van deze nieuwe mogelijkheden lanceren we af en toe een beta-versie. Deze beta-versie is normaal te koppelen echter is er nog geen ondersteuning vanuit KPN SmartLife."

Misschien dat andere Forumgebruikers je tips kunnen verschaffen over hoe hun het koppelingsproces hebben doorlopen?

Op de website van SmartLife kun je terugvinden welke apparatuur volledig wordt ondersteund en welke apparatuur zich nog in de beta versie bevind.

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice
Reputatie 1
Badge +1

Zucht.........
Op dit moment bevinden de producten van Bose en Ikea zich nog in de beta versie;"KPN SmartLife zoekt steeds nieuwe samenwerkingen met andere speciaal geselecteerde slimme apparaten en diensten van derden om jouw gebruiksmogelijkheden uit te breiden. Om je zo snel mogelijk gebruik te laten maken van deze nieuwe mogelijkheden lanceren we af en toe een beta-versie. Deze beta-versie is normaal te koppelen echter is er nog geen ondersteuning vanuit KPN SmartLife."

Misschien dat andere Forumgebruikers je tips kunnen verschaffen over hoe hun het koppelingsproces hebben doorlopen?

Op de website van SmartLife kun je terugvinden welke apparatuur volledig wordt ondersteund en welke apparatuur zich nog in de beta versie bevind.

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice

Sander,
Ik snap best dat het in Beta fase zit, maar willen jullie dan geen feedback van jullie klanten?
Best vreemd, hiervan kan je zoveel leren.
Zo ben ik er nu achter dat ik de Ikea Hub niet uit de SmarLife hub kon verwijderen, dit lukte uiteindelijk wel via de Webinterface van SmartLife, ik moest hem wel geforceerd verwijderen. De IKEA hub nog steeds niet geïnstalleerd gekregen, kan hem nu ook niet meer via de IKEA app bereiken, morgen weer een dag.

De andere problemen die ik nog heb met SmartLife, spokende Osram lampen en de Anna Thermostaat, hierover neem ik morgen contact op met jullie klantenservice.

mvg,
Martin

Reageer