Vraag

Inloggen SmartLife App

• 27 april 2018
  • 4 reacties
  • 532 keer bekeken

Kom thuis, haal d.m.v. de afstandsbediening het alarm eraf. Geen problemen. Probeer in te loggen omdat na elke keer dat de deur geopend werd ik een alarm melding kreeg, geen contact met de App. Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist. Heb al een nieuw wachtwoord ingesteld maar de melding blijft. Gebruikersnaam is niet veranderd. Kan dus niet in de App komen. Hoe verder?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

4 reacties

Beste martiny,

Vervelend om te horen dat u nu een ander probleem ervaart met Smartlife en de Smartlife-app. Ik hoop dat het probleem ondertussen al is verholpen? Om in te loggen in de app moet er een combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord worden gegeven. Uw gebruikersnaam is altijd uw mailadres. Het wachtwoord kan eventueel worden aangepast door op de blauwe "Wachtwoord vergeten?" tekst te drukken. U krijgt dan een mail waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe dit wachtwoord te veranderen is.

Als het nog steeds niet lukt, wil ik graag weten wat voor een melding er in beeld komt. Is het een foutmelding met een cijfercode zoiets als 990040 of iets dergelijks?

Met vriendelijke groet,
Kevin
Beste Kevin,
Het probleem begint al met het inloggen, krijg de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord onjuist is.
Heb het wachtwoord veranderd maar dat helpt niet. Gebruik inderdaad het mailadres als gebruikersnaam dus moet dat goed zijn. Ik zal proberen om alles opnieuw in te stellen en als eerste de voeding van de smartlifebox even te onderbreken.
met vriendelijke groet,
Martiny
Beste martiny,

Het is inderdaad een vreemde en vervelende situatie dat de combinatie van uw gebruikersnaam en wachtwoord niet wordt gepakt door de app. Zou u misschien uw mailadres kunnen achterlaten aan mij via smartlife@kpn.com? Dan kan ik ook achter de schermen even meekijken.

Ik hoop dat het opnieuw installeren van Smartlife, zoals u voorstelt, de oplossing kan zijn.

Met vriendelijke groet,
Kevin
Beste Kevin,
ben vanmiddag bij KPN in Hoorn geweest ook vanwege het extra raam/deurcontact na registratie.
heb kort het probleem uitgelegd en ook zij stelden voor om alles opnieuw te installeren. Hierop gezegd dat ik niet eens in de App kon. Wat ze gedaan hebben weet ik niet maar bij thuiskomst kon ik inloggen op de App, opnieuw registreren, de bestaande apparatuur activeren doormiddel van reset en alles werkt weer zoals het behoort. Ik ga nu stoeien met de programma's die op het internet staan omdat ik ook de buitencamera wil toevoegen. Heel erg bedankt voor de ondersteuning, super!
Vriendelijke groet,
Martiny😊

Reageer