Vraag

Kan niet inloggen KPN smartlife

  • 10 juni 2018
  • 4 reacties
  • 262 keer bekeken

Ik was in de winkel in Eindhoven geweest en daar hebben ze mij aangemeld. Thuis aangekomen alles geïnstalleerd en toen kon ok via de app niet in het menu komen. De stekker er uit gehaald 10min en toen kon ik niet meer inlogggen hij geeft steeds aan verkeerde gebruiksnaamof wachtwoord. Nieuw wachtwoord aangevraagd maar krijg geen e-mail.

4 reacties

Reputatie 1
Hallo,

De laatste dagen heb ik ook regelmatig dat ik niet kan inloggen met de app.
Zelfs nu kan ik ook niet inloggen.
Login mislukt met foutcode 99023.

Ook constateer ik met regelmaat dat er geen bericht met geluid op m'n telefoon verschijnt als de beveiliging wordt geactiveerd of gedeactiveerd.

Daarbij ondervind ik nog meer wat niet "lekker" werkt.
De geofencing functie werkt soms helemaal niet of duurt ontzettend lang.
Ik ben al minuten in het ingestelde thuis gebied, ik ben zelfs al in de tuin, m'n telefoon heeft al verbinding met m'n thuisnetwerk dmv WiFi en toch wordt de beveiliging niet gedeactiveerd.
Meer mensen met deze bevinding met een iPhone(5c)?

Gr.
Theo
Zou u contact op kunnen nemen met 0800 020 1161.
Dan kunnen wij u verder helpen met het inloggen in de app.
Reputatie 1
Ik kan nu weer inloggen. De app functioneert weer.
Mocht het weer niet werken, dan zal ik contact opnemen zodat jullie kunnen bekijken wat de reden is van de foutcode.

Bedankt!

Gr.
Theo
De app werkt nu weer naar behoren! Heb nix gedaan en nu werkt het gewoon! Eindelijk mijn deur\raamsenor kunnen activeren!

Reageer