Beantwoord

Kan niet meer connecten met SmartConnect

• 24 januari 2018
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

EDIT: Ik bedoel natuurlijk SmartLIfe ipv SmartConnect :-)

Na een succesvolle installatie en wat lampen toegevoegd, heb ik de de SmartLife box verplaatst naar een logische plek. Hierdoor is hij even uit geweest en ook is even van het netwerk geweest. Hierna kan de app niet meer connecten. Zelf ook niet als ik de box direct aan de experiabox aansluit. De netwerk connectie lampjes staan aan, maar ik zie niet dat hij een ipaddress krijgt. Wel kan de app hem vinden als hij hem zoekt, maar alsnog kan ik niet connecten.

Enig idee? Heeft de box een statisch ip address? VLAN?
Ik loop een beetje vast op dit moment. Vooral omdat hij gewerkt heeft en nu niet meer.
icon

Beste antwoord door dan_smartlife 24 januari 2018, 18:39

De homebase verkrijgt dynamisch een ip adres van de modem, het opstarten duurt ongeveer 15 tot 20 minuten. De power, service en usb lampjes op de homebase worden wit als de homebase verbinding heeft kunnen maken, welke kleur hebben deze lampjes bij jou ?
Bekijk origineel

2 reacties

De homebase verkrijgt dynamisch een ip adres van de modem, het opstarten duurt ongeveer 15 tot 20 minuten. De power, service en usb lampjes op de homebase worden wit als de homebase verbinding heeft kunnen maken, welke kleur hebben deze lampjes bij jou ?
Ze waren wit, maar ik heb inmiddels het probleem opgelost door de experiabox te herstarten... Moet wel vaker gebeuren 🙂

Reageer