Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Kpn smartlife aanbod nog niet ontvangen

Reputatie 1
Waarom wordt er niet meer gecommuniceerd naar de testgebruikers die zich hebben ingeschreven en zijn afgewezen. Ik heb mij namelijk ook ingeschreven maar werd afgewezen omdat er teveel aanmedingen waren voor deze test. Nog geen week later kreeg ik dit mailtje

Hartelijk dank voor uw aanmelding voor deelname aan de gebruikerstest van KPN SmartLife Veilig. Afgelopen vrijdag heeft u per ongeluk een bericht ontvangen dat mogelijk suggereert dat u niet in aanmerking komt voor deelname. Dit is niet de bedoeling geweest. Wij zijn overweldigd door het grote enthousiasme en het aantal aanmeldingen. Daarom hebben we besloten om de gebruikerstest van KPN SmartLife Veilig uit te breiden.

Hoe nu verder?
Over een aantal weken starten we met de volgende fase van testen, waarin alle aanmeldingen een plek krijgen. U behoort dus gegarandeerd tot de allereerste groep gebruikers van KPN SmartLife Veilig. U ontvangt over een aantal weken bericht van ons wanneer u kunt starten met het testen van SmartLife Veilig.

Op 16 september kreeg ik een mail dat ik nog in de maand september een uniek aanbod zou krijgen. Ik heb zelf nog begin oktober nog een mailtje gestuurd met de vraag wat mijn aanbod zou worden.

Echter nooit meer wat vernomen.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hi
  • , je gaat waarschijnlijk vandaag een aanbod ontvangen. Graag ontvang ik je e-mailadres in een /t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/138869om dit te kunnen bevestigen.

Hugo

• Reputatie 6
    Badge +10
    Gegevens ontvangen, je ontvangt vandaag een aanbod. Hopelijk tot ziens in het SmartLife forum!

Hugo

Reageer