Beantwoord

KPN smartlife app stopt 5 seconden na openen


KPN smartlife app stopt 5 seconden na openen.
Al opnieuw geïnstalleerd op Samsung neo 5 smartphone en op Samsung tab s2.
Graag probleem oplossen anders is kpn smartlife voor mij niet meer werkbaar....
Probleem doet zich voor na laatste update.
icon

Beste antwoord door Erik6826 14 augustus 2018, 17:09

Hoi Paul,

Oude versie apk teruggezet alles werkt weer.
Caching schoonmaken bij nieuwe versie had niet het beoogde effect.

Groet,

Erik

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Erik6826. Wat vervelend dat de KPN Smartlife app steeds stopt na 5 seconden. Momenteel is er een storing met de KPN SmartLife-app in combinatie met sommige Android toestellen en Android software versies. Lees op deze pagina meer informatie over de storing en de oplossing.
Badge
Hallo @Erik6826,

Er is een oplossing beschikbaar voor je probleem. Hiervoor hebben wij wel je klantgegevens nodig, zou je ons hiervoor kunnen bellen of mailen?
Telefoonnummer: 0800-0201161
E-mail: smartlife@kpn.com

Alvast bedankt!
paul.kpn schreef:

Hallo @Erik6826,

Er is een oplossing beschikbaar voor je probleem. Hiervoor hebben wij wel je klantgegevens nodig, zou je ons hiervoor kunnen bellen of mailen?
Telefoonnummer: 0800-0201161
E-mail: smartlife@kpn.com

Alvast bedankt!

Hoi Paul,

Oude versie apk teruggezet alles werkt weer.
Caching schoonmaken bij nieuwe versie had niet het beoogde effect.

Groet,

Erik
Badge
Ah dat was inderdaad de tijdelijke oplossing! Inmiddels is er een update beschikbaar voor de KPN SmartLife-app waarmee het probleem is verholpen. Als je de app verwijdert en via de Playstore download moet alles weer zoals voorheen werken.
Zou je ons willen laten weten of dit is gelukt?

Groet,
Paul

Reageer