Vraag

KPN SmartLife-app werkt niet op iOS 11.3

De KPN SmartLife-app werkte prima op mijn iPhone 7 toen hij iOS 10 draaide. Maar vandaag, nu ik de laatste iOS 11.3 heb bijgewerkt, laad ik bij het openen van de app alleen een leeg scherm bij het opstarten en crasht na enkele seconden . Enig idee hoe los ik het op?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
GarryJoshi schreef:

De KPN SmartLife-app werkte prima op mijn iPhone 7 toen hij iOS 10 draaide. Maar vandaag, nu ik de laatste iOS 11.3 heb bijgewerkt, laad ik bij het openen van de app alleen een leeg scherm bij het opstarten en crasht na enkele seconden . Enig idee hoe los ik het op?

Hallo @GarryJoshi
IOS 11.3 is een Bèta
Beta's zijn onafgemaakte besturings-systemen.
Daarmee kun je tegen deze problemen aanlopen.
Het verstandigste is om geen Beta's te installeren op apparaten die je dagelijks (moet) gebruiken.
Je kunt het terugzetten naar IOS 11.2.6 dat is de laatste officiële versie.
Heb je een backup gemaakt via iTunes? (iets wat je sowieso altijd moet doen als je een Beta installeert)
Dan kun je deze backup probleemloos terugzetten.
Heb je die niet gemaakt dan kan het ook, maar dan wordt het wat lastiger.
Geef dan nog maar even een gil dan ga ik dat uitleggen.

Voordat je het terugzet, moet je je afmelden voor de Beta's anders heb je straks weer problemen.
Open Instellingen
Navigeer naar 'Algemeen'
Scroll naar beneden
Tik op 'Profiel'
Open 'iOS Beta Software Profile'
Tik onderaan op 'Verwijder Profiel'

Onmiddellijk worden de beta’s voor iOS teruggetrokken, daarna moet je je fysiek afmelden bij Apple. Ga hiervoor naar deze pagina van Apple en scroll naar beneden, klik hier op de optie 'Sign in' bij 'How do I leave the program?'. Vervolgens log je in met het Apple ID waaraan je het beta-programma gekoppeld hebt, daarna dien je de stappen te volgen om het programma te verlaten. Je krijgt dan geen beta’s meer voor iOS.
Reputatie 7
Badge +18
Antwoord met vorige antwoord aangevuld.
Heel erg bedankt voor je reactie, huistijger. Nadat ik de SmartLife-app heb verwijderd en opnieuw heb geïnstalleerd, werkt het opnieuw prima. Bedankt voor de oplossing :)

Garry Joshi

Admin: websites verwijderd, in strijd met huisregels
damn ! well that . was helpfulll! thankyou!
keep up the good work

Reageer