Vraag

KPN smartlife box springt constant op offline.

Jaa

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
er is een storing met de KPN smartlife omgeving. bij mij ging het alarm ook spontaan af. de hele buurt wakker. niet heel fijn. en je kan het nergens mee uitzetten. niets werkt je sleutelhangers ook niet. het alarm blijft aan staat en bij elke beweging in huis gaat het weer af. uiteindelijk de stekker eruit getrokken en de batterij van de melder eruit gehaald. Niet fijn als dit zo vroeg in de ochtend gebeurt.
Reputatie 7
Badge +27
Hey Dsewgolam, welkom op het forum! Heel vervelend dat de box steeds op offline springt. Lucia, wat een nare ervaring. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je alarm spontaan afgaat en dan ook niet uit te zetten is. Voor jullie beiden is de snelste en makkelijkste manier om dit op te lossen contact opnemen met de Smartlife Helpdesk. Zij zijn te bereiken op 0800-0201161.
Reputatie 2
Badge +1
Erik wat denk je dat ik vanmorgen gedaan heb. Gebeld met het 0800 nummer. Eerst wist die heer van niets later gaf hij aan dat er een storing is. M. Nu blijkt dat er een uitrol gedaan is welke niet goed uitgepakt heeft. Lang Leve de Testpanel die blijkbaar overgeslagen wordt voor het juist uittesten van een uitrol. Kom ik thuis lees dat de storing verholpen is. Probeer ik mijn box weer te starten en BINGO , alarmmelding. Weer gebeld met het 0800 nummer, zijn ze met z.n allen op cursus. Storing gewoon met z,n allen op cursus. Niet kiezen voor 2 man die problemen van klanten verhelpt. Nee tuurlijk niet. Storing verholpenom 12 uur staat op de site, maar vanavond vind pas de rollback plaats. Dan is de storing toch niet verholpen . Maar niemand die kan helpen om mijn box uit alarm te halen dus Trigion hangt aan de lijn. Bel ik met Trigion kunnen ze mij als klant niet vinden. Geweldig bestand. Ik neem een dienst af, wordt gebeld door een afdeling maar ze kunnen mij niet vinden HOE DAN.
Reputatie 7
Schoenmaker blijf bij je leest.
Dat lijkt hier echt van toepassing en ik prijs me dan ook gelukkig dat ik mijn alarminstallaties (zakelijk en privé) elders ondergebracht heb.
Reputatie 7
Badge +27
Sorry voor mijn late reactie, Lucia. Wat een gedoe allemaal 😞 Dit is een goed voorbeeld van hoe het niet moet. Vervelende is dat wij (de moderators) ook niets met Smartlife kunnen. Vandaar dat ik je doorverwees naar de helpdesk. Ben je inmiddels wel goed geholpen? Anders kan ik nog wel de helpdesk mensen aan de jas trekken en vragen of ze zsm contact met je opnemen om dit alsnog op te lossen.
Reputatie 2
Badge +1
Het blijft schandalig dat er op deze manier omgegaan wordt met klanten. Nog erger zou het zijn als het vandaag nog steeds niet verholpen zou zijn
Reputatie 7
Badge +27
Goed om te horen dat het probleem in ieder geval verholpen is. En, voor wat het waard is, in ieder geval mijn excuses voor hoe het contact verlopen is met de Smartlife collega's.

Reageer