Vraag

Kpn SmartLife kan niet inloggen

  • 15 december 2018
  • 1 reactie
  • 172 keer bekeken

Hallo,
Ik kan niet meer inloggen in mijn KPN SmartLife box, ik krijg de melding dat mijn wachtwoord onjuist is.
Ik heb mijn wachtwoord al veranderd maar kan nog steeds niet inloggen.
Nu wilde ik proberen om naar de fabrieks instellingen te herstellen, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet?
alvast bedankt.

1 reactie

Badge
Hallo AndreaN,

Bedankt voor u bericht. Als u de melding krijgt dat u gebruikersnaam of wachtwoord onjuist is dan is dit vaak ook zo. Misschien kunt u voor de zekerheid telefonisch contact met ons opnemen zodat wij uw gebruikersnaam kunnen controleren om te kijken of dit overeen komt met wat u invult. Wat betreft de Smartlifebox terug te zetten naar de fabrieksinstellingen raden wij dit af omdat er veel gegevens verloren gaan zoals de toegevoegde apparatuur.

Groeten,
Nachad

Reageer