Welkom op het

KPN Forum

Recent online

KPN SmartLife testen

Reputatie 1
  • Topper
  • 21 reacties
Hallo,

Ik heb een aantal maanden geleden contact met jullie gehad over KPN smartlife. Toen werd mij het aanbod gedaan om te testen en hierover zal contact met mij worden opgenomen. Tot op heden heb ik niks meer vernomen en ook de KPN winkel is niet op de hoogte van Smartlife. Ik had hier erg veel intresse in en ook de mensen in mijn omgeving aangezien er de laatste tijd toch veel word ingebroken.

Vandaag ook nog even de klantenservice gebeld. Nadat ik 3x 15 minuten in de wacht ben gezet en de klantenservice in eerste instantie geen idee had wat smartlife is. Heb ik een telefoonnummer gekregen. Dit nummer gebeld en nu bleek dat de test sessie al was geweest ik niet meer in aanmerking kwam voor de kortingen behave dan voor de 6 maanden half geld. Ik vind dit hele gebeuren erg slordig en vraag me ook echt af of dit systeem gaat werken.

M.vr.gr.

Bas Denie

* Admin: Titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

3 reacties

Reputatie 1
Jammer dat hier niet op gerageerd word had echt veel intresse.

Reputatie 1
Hoi Marcia,

Bedankt voor je antwoord ik zal afwachten en hopen dat je collega's reageren heb op dit moment ook een offerte liggen van een concurent die ook maar beperkt houdbaar is.

M.vr.gr.

Bas

Reputatie 3
Badge +2

basnl schreef op /t5/Overige-KPN-Diensten/KPN-SmartLife-testen/m-p/378910#M7414

Jammer dat hier niet op gerageerd word had echt veel intresse.

Hoi Bas,

Vervelend om te lezen dat er zo langs elkaar heen is gecommuniceerd, een feit is inderdaad dat de testface is gestopt en dat de kortingen die in het mailtje stonden die je gehad hebt niet meer actief zijn. Toch willen we u een aanbod doen die ik u in een prive bericht ga sturen. Mijn welgemeende excuses voor het falen in de communicatie.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)