Moedeloos word ik van een systeem wat niet werkt en een klantenservice die niet te bereiken is.

• 31 juli 2017
  • 1 reactie
  • 336 keer bekeken

Ik probeer jullie al geruime tijd te bereiken, via telefoon, chat.. noem maar op, maar nergens reactie. Dus nu hier, vraag me af of dit zin heeft. Nu 3/4 jaar Smartlife, spijt als haar op mijn hoofd, werkt nooit naar behoren. Montuer is paar keer geweest, extra slimme stekkers ter compensatie gehad, maar het lostte allemaal niets op. In mei de zichtbaarheid aan moeten zetten, jullie zouden meekijken, ik moest dagboek bijhouden, nooit meer wat ervan gehoord, te bereiken zijn jullie niet. Dus maar wéér zo gelaten. Maar nu ben ik er echt helemaal klaar mee, betaal maandelijks bijna 13 euro voor iets wat niet werkt. Nu doen de meldingsgeluiden het weer eens niet. Ook het alarm in de kamer als we dat testen, maakt geen geluid. De mobiels geven geen reactie op wat dan ook!! Ik wil gewoon dat jullie het terug nemen ik wil van het abonnement af!

1 reactie

Onze excuses voor het ongemak wat je hebt ervaren. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. De besproken punten gaan wij in orde maken.

Reageer