Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Ondersteuning Philips Hue white Ambiance laatste generatie

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Hoi,

Wanneer gaan jullie de laatste serie van de philips white ambience lampen ondersteunen? Ik belde hiervoor rond mei. Toen werd gezegd dat er in juli een update zou komen, maar ik zie niets. M'n lampen worden simpelweg niet gevonden door Smartlife.

Grt

10 reacties

Reputatie 1
Hoi Ed,

Tot op heden hebben wij nog geen informatie hierover verkregen..
Ik zal het antwoord uitzoeken en hierop terugkomen.

Groet,
Mohammed
Reputatie 1
Hoi Ed,

Eind volgende week krijgen wij een lijst met de producten van Philips HUE die door Smartlife worden ondersteund. Daaruit kunnen we dan opmaken of het product philips white ambience hier ook onder valt.
Reputatie 1
Ik ben benieuwd. Bedankt tot zover!
Reputatie 1
Ha Mohammed, ik ben benieuwd wat de lijst met Hue producten is gaan worden. Laat je het weten?
Reputatie 1
Hoi Ed,

Ik heb de lijst nog niet mogen ontvangen, De vraag heb ik nu uitgezet, wanneer ik een antwoord heb zal ik je dat hier laten weten..

Groet, Mohammed
Reputatie 1
Hoi Ed,

Heb je het type ID van de philips white ambience lamp?
HUE White Bulb (E27) -Hue HUE White-LWB006 wordt nu ondersteund.
Reputatie 3
Badge +1
@Mohammed2015 ik heb hetzelfde probleem met Hue lampen White LWB010. De lampen worden wel herkend door de bridge. Ik vraag me af waarom jullie het zo moeilijk maken. Toon van Eneco vraagt de status en de lampen bij de bridge op en is in staat de lampen dynamisch toe te voegen. Ook is het niet logisch dat de namen van de lampen niet overgenomen worden.
Groetjes, Menno
Reputatie 3
Badge +1
Dat is inderdaad een goed verbeteridee, apple homekit en allerlei andere apparaten lezen het denk ik ook zo uit. Ik ben benieuwd of dit ook op een manier is te programmeren in de smartlifebox. Het assortiment van Hue wordt telkens groter en goed overzicht is wel belangrijk. Tussen de 1e en 2e generatie is het nog steeds lastig te vinden welke lamp je precies moet toevoegen.
Reputatie 3
Badge +1
Werner77 schreef:

Dat is inderdaad een goed verbeteridee, apple homekit en allerlei andere apparaten lezen het denk ik ook zo uit. Ik ben benieuwd of dit ook op een manier is te programmeren in de smartlifebox. Het assortiment van Hue wordt telkens groter en goed overzicht is wel belangrijk. Tussen de 1e en 2e generatie is het nog steeds lastig te vinden welke lamp je precies moet toevoegen.

Hi Werner, ik heb inmiddels gemerkt dat het probleem in de App zit. Als ik de lampen namelijk direct toevoeg via de Qivicon Webinterface, dan worden ze wel herkend. Maar als ik de App gebruik gaat het niet goed.
Reputatie 3
Badge +1
MennovanEck97 schreef:

Werner77 schreef:

Hi Werner, ik heb inmiddels gemerkt dat het probleem in de App zit. Als ik de lampen namelijk direct toevoeg via de Qivicon Webinterface, dan worden ze wel herkend. Maar als ik de App gebruik gaat het niet goed.

Dank voor de tip, ik ga binnenkort een 'hanglamp' van HUE toevoegen, kijken of het werkt

Reageer