Beantwoord

Problemen met locatie instellingen


Badge
Hallo,

Vandaag mijn Smartlifebox geïnstalleerd.
Via de app probeer ik de locatie in te stellen, als ik de gegevens invoer zie ik mijn locatie, krijg ook de weersverwachtingen, maar die verdwijnen dan weer.
icon

Beste antwoord door Sander Smartlife 23 april 2019, 18:38

Hoi Grote Smurf

Ik hoor van collega`s dat n.a.v. je telefoontje voor dit probleem een Case is aangemaakt, ze geven ook aan dat ze er op dit moment mee bezig zijn.
Je gaat ook een belletje van ze krijgen hierover, in dit geval lijkt het me het slimst om even hun reactie af te wachten.

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice

Bekijk origineel

9 reacties

Badge
Zojuist contact gehad met de SD over het niet kunnen instellen van de locatie.
Blijkt een algemeen probleem te zijn, is in onderzoek.
🤔
Badge
hmmm, locatie instellingen werkt nog steeds niet.
Reputatie 1
Badge
Hey hoi Grote Smurf

Dat is vreemd, in principe trekt de SL App de benodigde gegevens voor je locatie uit Google maps
dus als het adres daar bekend is moet het gewoon werken.

Maar als ik het goed begrijp krijg je bij het tabblad Weer ook geen temperatuurweergave en weersverwachting?


En je voert je adres op onderstaande wijze in?


Wat soms nog wel wil helpen is de SL app de-installeren en opnieuw installeren.

Ik hoop dat mijn Collega`s telefonisch nog iets voor je hebben kunnen betekenen en anders zijn we altijd te bereiken op 0800-0201161.
Veel antwoorden op andere vragen zijn ook te vinden op de KPN SmartLife Service & Contact pagina.

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice
Badge
Hoi Sander,
Bedankt voor je reactie, maar volgens je collega die ik vrijdag aan de lijn had was het een centraal probleem. Ik wil de app op mijn Samsung wel opnieuw installeren, maar ik heb hetzelfde probleem op mijn ipad.

Inderdaad, Techniek is geweldig (als het werkt).
Badge
Tegen beter weten in de app opnieuw geïnstalleerd, helaas werkt het nog steeds niet.
🤔
Reputatie 1
Badge
Hoi Grote Smurf

Ik hoor van collega`s dat n.a.v. je telefoontje voor dit probleem een Case is aangemaakt, ze geven ook aan dat ze er op dit moment mee bezig zijn.
Je gaat ook een belletje van ze krijgen hierover, in dit geval lijkt het me het slimst om even hun reactie af te wachten.

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice
Badge
Na één week werkt het nog steeds niet!
Gisteren een medewerker op mijn voicemail uitgekomen, zou later terug bellen.
Helaas niet aangegeven wanneer hij dit zou doen.
Mijn andere klacht staat ook nog steeds open.
😫
Reputatie 1
Badge
Hoi Grote Smurf
Ik zie in dat mijn collega`s afgelopen maandag en wederom vanmiddag contact met je hebben gehad.

Voor zover ik het zie is dit doorgezet naar mijn collega`s van de tweede en derde lijn wie het in behandeling hebben, het euvel lijkt zich vooral voor te doen in bepaalde versies van Android en iOS.
Maar er wordt hard aan gewerkt aan een oplossing!

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice
Badge
Ondanks het groen vinkje, dit probleem loopt nog steeds.
Vanuit KPN is hier men nu wel mee bezig.

Reageer