Vraag

PZT camera D-link

• 14 februari 2019
  • 4 reacties
  • 945 keer bekeken

1 jaar geleden door KPN een alternatief D-Link PTZ camera opgegeven type DCS-5009L.
Deze is niet meer leverbaar!
Wat is nu het alternatief die werkt op KPN smartlife?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
De nieuwe camera die wel ondersteund wordt is de D-link DCS-2330L buiten camera. Deze is te zien op onze site : https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/414283/d-link-dcs-2330l-buitencamera/?pos=703
U heeft het volgens mij de vraag niet goed begrepen.
Het gaat om een PTZ (Pan, Tilt en Zoom) camera vergelijkbaar met D-link camera DCS-5009L die inmiddels niet meer leverbaar is.

Een PTZ Camera, of ook wel PTZ IP camera genoemd indien het een netwerk camera betreft. Dit is een op afstand bestuurbare camera waarmee de bestuurder op afstand kan in- en uitzoomen, draaien en kantelen.

Dus graag alsnog een antwoord op mijn vraag Svp.
Reputatie 2
Badge
Hallo @Smartlive ,

Zo ver ik weet is de enige D-Link camera die SmartLife ondersteund de DCS-2330L.
Een andere van D-Link heb ik nooit gezien in het lijstje van D-Link die je kan toevoegen in de SmartLife app.
Enige tijd geleden heeft KPN wel de Logitech Circle 2 toegevoegd aan het lijstje.
Heb jij de DCS-5009L toegevoegd aan SmartLife dan? En zo ja, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Reputatie 3
Badge +1
De D-link 2330L en de Logitech Circle 2 zijn op dit moment de enige 2 camera’s die ondersteund worden bij SmartLife. Geen van beiden betreft een PTZ IP camera.

Reageer