Beantwoord

Real Time Camera beelden bekijken

Beste forum leden, ik constateer tijdens het kijken van cameralive beelden via de app dat de beelden vrij hakerig overkomen. De camera staat met WIFI in verbinding met de huidige router van Ziggo. Is het niet verstandig de camera rechtstreeks bekabeld aan te sluiten in plaats over WIFI? Alhoewel ik de laatste Ziggo router heb die zeer snel is kan ik beamen dat de verbindingssnelheid en dekking binnenshuis zeer goed is.

Het mooie van de smartlife producten is zodra ik deur openzet gaan alle bellen rinkelen en de camera springt meteen op opnemen. Geweldig systeem!

Graag zie ik jullie reacties tegemoet.

Groet, fervente smartlife GEK 😁

icon

Beste antwoord door Sander Smartlife 18 april 2019, 15:02

Hoi emikcoe
Het bedraad aansluiten van apparatuur zorgt natuurlijk altijd voor een betere en stabielere verbinding, alleen is dit niet altijd even handig bij het plaatsen van de camera.
(en niemand wil meer kabels zien tegenwoordig😉 )

Het mooie van de smartlife producten is zodra ik deur openzet gaan alle bellen rinkelen en de camera springt meteen op opnemen. Geweldig systeem!Graag zie ik jullie reacties tegemoet.

Fijn om te horen dat SmartLife zo goed bevalt, het is en blijft leuk "speelgoed" 👍

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Hoi emikcoe
Het bedraad aansluiten van apparatuur zorgt natuurlijk altijd voor een betere en stabielere verbinding, alleen is dit niet altijd even handig bij het plaatsen van de camera.
(en niemand wil meer kabels zien tegenwoordig😉 )

Het mooie van de smartlife producten is zodra ik deur openzet gaan alle bellen rinkelen en de camera springt meteen op opnemen. Geweldig systeem!Graag zie ik jullie reacties tegemoet.

Fijn om te horen dat SmartLife zo goed bevalt, het is en blijft leuk "speelgoed" 👍

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice

Reageer