Recensies SmartLife


Topic voor het plaatsen van recensies.

1 reactie

Sinds midden 2016 is onze woning voorzien van SmartLife beveiligingsapparatuur.
De starters-set hebben we door een KPN monteur laten aanbrengen. ( om er zeker van te zijn dat alles OK geplaatst en aangesloten werd.). Tot midden 2017 heeft alles ( met soms wat kleine onhebbelijkheden..) tot redelijke tevredenheid gefunctioneerd. Eind 2017 begin 2018 begon echter steeds vaker de opmerking in beeld van de app te verschijnen dat er diverse onderdelen ( deur/raamcontacten etc. ) niet bereikbaar waren. In overleg met de medewerkers van de klantenservice in eerste instantie enkele deur/raamcontacten vervangen. Gaf niet veel soelaas, enkele exemplaren vertikten het zelfs om aangemeld te worden aan de Home Base! Met andere woorden: diverse plaatsen ( deuren c.q. ramen) waren niet beveiligd d.m.v.Smart Life!!
Uiteindelijk is op voorstel van de klantenservice van KPN Smart Life in de persoon van Daniël zowel de Home Base alsook de USB stick vervangen. Alle in huis aanwezige onderdelen werden weer onder deskundige telefonische begeleiding bij de nieuwe Home Base aangemeld, en verdomd: alles werkt als nieuw!! We zijn zeer tevreden over de geboden hulp, assistentie en begeleiding. Daar zal 't niet aan liggen. Nu - opnieuw- vertrouwen zien te krijgen in de apparatuur!! De toekomst zal 't ons leren.

JohnWeij
Sittard

Reageer