Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Sirene

Ik gebruik smartlife nu al een tijdje met als hoofddoel woningalarm. Wat mij opvalt is dat de sirene niet erg luid is. Ik heb 1 rookmelder. Mn huis is al voorzien van een geschakeld rookmeld systeem, dus ben niet van plan om mn hele huis dubbel te voorzien van rookmelders alleen voor sirene doeleinden. Na een beetje neuzen op de duitse site van QIVICON zag ik dat er daar een optie is voor een goede luid en optisch buitensirene. Ik denk dat dit bijna een verplichting is bij een goede alarminstallatie.

Ik heb net gebeld met smartlife met wat vragen. 1 ervan was over de sirene. Op dit moment zijn hier geen plannen voor. Dit vind ik erg jammer. Ik ben benieuwd wat andere smartlife gebruikers van het idee van een buitensirene vinden en waarom kpn op dit moment hier geen plannen voor heeft.

Verder ben ik tevreden over Smartlife hoor. Klinkt nu wel erg negatief anders.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +1
Ik had deze vraag ook ooit eens voorgesteld, echter bleek het zo te zijn dat een 'buitensirene' niet schijnt te mogen in Nederland. Persoonlijk zou ik het apparaat binnen ophangen, heb van de Nuon ook een apparaat en als die afgaat wil je echt niet in de gang staan.

Reageer