Vraag

Smart life en D-link camera

• 4 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 227 keer bekeken

Ik ben klant bij Smart Life al sinds de Beta. Behalve het feit dat de D-link camera in het algemeen slecht werkt! Krijg ik op vakantie een bericht dat mijn camera opslag vol is. Wat mij bewonderd is dat de opnames niet vanzelf de oude overschrijven. Dus dan maar zelf oude videos verwijderen denk je, wat blijkt dit moet je een voor een met drie handeling doen!!! Kom op jongens waar is hier de “innovatieve” van KPN?
Dan maar toch weer terug naar de D-Link eigen app die is slecht maar tenminste nog enigziens gebruikers vriendelijk.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Dani T, welkom hier. Inhoudelijk kan ik hier niets over zeggen. Smartlife heeft namelijk een eigen supportdesk met eigen medewerkers. @paul.kpn Kan jij hier iets over zeggen?
Badge
Hallo @DaniT,

Ik was ook op vakantie vandaar de late reactie. Wij zijn ons bewust van de hoeveelheid stappen die je moet doorlopen om opnames te verwijderen. Dit kan zoals jij zegt beter en hier wordt aan gewerkt. Het is de verwachting dat bij de volgende update van de KPN SmartLife-app het gebruikersvriendelijker wordt om opnames te verwijderen. Zodra deze update beschikbaar is zal ik hier een bericht plaatsen.
Bedankt voor jouw input!

Reageer