Vraag

Smartlife

  • 8 april 2018
  • 1 reactie
  • 335 keer bekeken

Ik ben een tijdje geleden bij jullie kpn klant geworden en er was ons een smart life starters pakket aangeboden.
Alleen kwam ik er nu pas achter dat er een abonnement voor nodig was wat ons nooit verteld is.
Ik heb hierover gebeld met kpn klanten service
En kon dus gewoon naar de winkel om hem in te leveren formuliertje invullen en klaar
Nu waren we dus in de winkel en daar werd gezegd dat dat niet kon omdat het buiten de termijn viel en daarop werd gezegt dat we het dan maar op marktplaats moesten verkopen
Dat lijkt mij niet echt de bedoeling
Hij ligt tijdje in de kast maar is nieuw in de doos nooit gebruikt aangesloten of bekeken
Mijn vraag en nu wat kan ik doen ???

1 reactie

Zou u telefonisch contact met ons op willen nemen zodat we u hierbij kunnen helpen.
Wij zijn bereikbaar op 0800 020 1161.

Reageer