Beantwoord

Smartlife


Reputatie 1
Ik heb het nieuwe modum geïnstalleerd en alle Wifiwachtwoorden vervangen.
Als ik nu de Smartlife app open, vraagt hij om een apparaat wachtwoord.
Zou op het typeplaatje staan van de Smartlife box.
Er staan drie nummers op het typeplaatje, devicenr, typenr en een p/n nr.
Geen apparaat wachtwoord. Waar kan ik deze vinden?
icon

Beste antwoord door John12 27 januari 2019, 13:02

Helaas was het met de Helpdesk medewerkers (2) ook niet gelukt op 0800-0201161.
Men adviseerde mij om de camera maar bedraad aan te sluiten.
Toch nog even op Internet gezocht en ja hoor, de oplossing was simpeler dan iedereen dacht.
Er zit een WPS knop aan de zijkant van het modem. Deze ingedrukt en de camera was gevonden.

Soms kan een oplossing simpel zijn.

gr. John

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum John! Normaal gesproken wordt bij het aanmelden en werkend maken van de Smart Life app gevraagd om het serie nummer van het modem (te zien op sticker achterkant modem) en niet om een wachtwoord. Wordt er echt specifiek gevraagd om een wachtwoord wil ik u verzoeken om telefonisch contact met ons op te nemen op 0800-0201161. We hebben dan even aanvullende informatie nodig om u dan hiermee verder te kunnen helpen daar het niet helder is in welke stap/plek van de app u zich nu bevindt.
Reputatie 1
Helaas was het met de Helpdesk medewerkers (2) ook niet gelukt op 0800-0201161.
Men adviseerde mij om de camera maar bedraad aan te sluiten.
Toch nog even op Internet gezocht en ja hoor, de oplossing was simpeler dan iedereen dacht.
Er zit een WPS knop aan de zijkant van het modem. Deze ingedrukt en de camera was gevonden.

Soms kan een oplossing simpel zijn.

gr. John

Reageer