Beantwoord

Smartlife App & Box werkt niet.

Beste,

Voor nu al de 3e keer werkt mijn Box voor geen meter. De zogenaamde deurbeveiliging app en ''slimme'' lamp hebben het nooit gedaan. Kan ik dit abonnement z.s.m. opzeggen AUB. Ik heb geen zin meer hier nog meer tijd aan te besteden.

Groeten,

Taco
icon

Beste antwoord door emikcoe 3 april 2019, 08:54

Hoi Taco, ik had het probleem ook, na 3 dagen werkt het weer bij mij. Wat was nou het geval bij het aanmelden via de app word de Smartlife box niet herkend door de server van KPN. Je dient als het kan vandaag te bellen met ze zodat zij op afstand kunnen zien of de smartlife box automatisch een IP adres toegekend heeft gekregen vanaf jouw router. Als blijkt dat de backend server nog geen updates kan versturen zal KPN er alles aan doen om jouw smartlife box wel werkend te krijgen. Kijk anders even naar mijn laatste topic. Mocht je er niet uit komen laat het mij even weten. Groet, Mike ps. zie topic smartlifebox momenteel niet online
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Taco, ik had het probleem ook, na 3 dagen werkt het weer bij mij. Wat was nou het geval bij het aanmelden via de app word de Smartlife box niet herkend door de server van KPN. Je dient als het kan vandaag te bellen met ze zodat zij op afstand kunnen zien of de smartlife box automatisch een IP adres toegekend heeft gekregen vanaf jouw router. Als blijkt dat de backend server nog geen updates kan versturen zal KPN er alles aan doen om jouw smartlife box wel werkend te krijgen. Kijk anders even naar mijn laatste topic. Mocht je er niet uit komen laat het mij even weten. Groet, Mike ps. zie topic smartlifebox momenteel niet online
Reputatie 1
Badge
[h4]

Beste
Voor nu al de 3e keer werkt mijn Box voor geen meter. De zogenaamde deurbeveiliging app en ''slimme'' lamp hebben het nooit gedaan. Kan ik dit abonnement z.s.m. opzeggen AUB. Ik heb geen zin meer hier nog meer tijd aan te besteden.
Groeten,
Taco

Hoi Taco, dit is natuurlijk niet de bedoeling, allereerst is mijn vraag wat er exact misgaat, lukt het niet om je Smartlife box te activeren zoals in het geval van emikcoe?

Je geeft ook aan dat het koppelen van randapparatuur niet lukt, het zou kunnen zijn dat de oorzaak hiervan in het nog niet correct geactiveerd zijn van je Smartlife box.

Dit is alleen lastig te beoordelen daarom zou Ik je hierbij willen vragen om ons te bellen op 0800-0201161 zodat we samen met je kunnen kijken wat er aan de hand is en eventueel op afstand je box kunnen uitlezen om te zien waar het misgaat.

Mocht je je abonnement alsnog willen opzeggen kan dit uiteraard ook maar we lossen het natuurlijk liever voor je op.

MVG Sander KPN SmartLife Klantenservice

Reageer