Vraag

Smartlife app werkt niet, kan niet inloggen

  • 28 januari 2018
  • 2 reacties
  • 420 keer bekeken

Hallo,

Sinds gisteren de eigenaar van de Smartlife van KPN. Ik heb wachtwoord aangevraagd via de mail die ik van KPN heb ontvangen. De smartllife app op mijn telefoon gezet en een paar keer geprobeerd om op mijn gsm in te loggen, lukt niet. Hij geeft aan verkeerd wachtwoord. Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd en kan er nog niet in. Wie kan mij helpen, wat doe ik toch verkeerd?

2 reacties

Hey @JackBergman heb zojuist in ons systeem gekeken en we zien dat je Smartlife wel geactiveerd hebt maar nog niet geregistreerd.

Smartlife kunt registeren dmv bij het inlog scherm van de Smartlife app op registreren te drukken.
Volg vervolgens de instructies voor het registreren van de SmartLife Box (versie 1.0)

Als het niet lukt kunt u ons ook bellen op 0800-0201161 (De klantenservice van KPN SmartLife)

Succes!😀
Dank u wel voor alle hulp. Ik ben goed geholpen 😀

Reageer