Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Smartlife box staat in alarm.

Mijn KPN Smartlife box staat in alarm en de schakelaars zijn geactiveerd. Ik heb de box al uit en aan gezet maar hij staat nog steeds/weer in alarm. Ook via de app op mijn tablet is het alarm systeem niet te bereiken. Wat kan de oorzaak zijn en hoe te verhelpen ??
icon

Beste antwoord door kpn.hanwim2 14 december 2016, 22:39

De Smartlife box stond in storing. Ik heb gebeld met Smartlife klantenservice en samen het probleem verholpen door alle netwerkkabels (behalve die van de Smartlifebox) uit de Experiobox te verwijderen en de Smartlifebox te herstarten door voedingsstekker er uit te halen en weer aan te sluiten. Herstarten van Smartlifebox duurt wel even (tien a vijftien minuten) . Alle netwerkkabel weer aansluiten op de Experiabox en alles werkt weer OK.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 1
Hoi kpn.hanwim2,

je vraag is niet helemaal duidelijk voor mij, bedoel je dat het alarm geactiveerd is en je hem nu niet kan uitschakelen ?
Zou je ons kunnen mailen of bellen, dan kunnen wij sneller een oplossing aanbieden.
Mailen naar : smartlife@kpn.com of bellen naar : 0800-0201161 (gratis)
Reputatie 6
Badge +25
dan_smartlife schreef:

Hoi kpn.hanwim2,

je vraag is niet helemaal duidelijk voor mij, bedoel je dat het alarm geactiveerd is en je hem nu niet kan uitschakelen ?
Zou je ons kunnen mailen of bellen, dan kunnen wij sneller een oplossing aanbieden.
Mailen naar : smartlife@kpn.com of bellen naar : 0800-0201161 (gratis)

Is het niet slimmer om het gewoon op het Forum af te handelen zodat mensen die eventueel het zelfde probleem hebben het makkelijk terug kunnen lezen?
De Smartlife box stond in storing. Ik heb gebeld met Smartlife klantenservice en samen het probleem verholpen door alle netwerkkabels (behalve die van de Smartlifebox) uit de Experiobox te verwijderen en de Smartlifebox te herstarten door voedingsstekker er uit te halen en weer aan te sluiten. Herstarten van Smartlifebox duurt wel even (tien a vijftien minuten) . Alle netwerkkabel weer aansluiten op de Experiabox en alles werkt weer OK.

Reageer