Vraag

SmartLife Opslag


De SmartLife App blijft het volgende aangeven login met uw SmartLife Opslag voor uw opnames van de camera. Waar kan ik de betreffende inloggegevens vinden, want deze zijn bij mij onbekend.

Hierdoor kan ik geen beelden opnemen ondanks dat er een SD card in de D-Link camera aanwezig is.

2 reacties

Beste RL82,

Log uit de app en login dan zal het probleem opgelost zijn.
Is dit niet het geval bel ons gerust.

SmartLife
De klantenservice van KPN SmartLife is bereikbaar via 0800-0201161
De openingstijden zijn:
• maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00
• zaterdag van 10.00 tot 16.30
• Op zon- en feestdagen is de KPN SmartLife klantenservice gesloten.
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, adviseren we je om ons vanaf je thuislocatie met een mobiele telefoon te bellen.
https://www.kpn.com/smartlife/service/installeren.htm
Probleem opgelost. Dankjewel.

Reageer