Smartlife pakket

Altijd trouwe klant van KPN geweest maar helaas vindt ik de kwaliteit achteruit gaan.

Hbo weg
Pakketten worden uitgekleed
Slecht ontvangst Wi-Fi in huis

Zowel in de kpn winkel als telefonisch word het afgedaan alsof het normaal is

Kpn Smartlife

Helemaal niet over te spreken

Camera meestal niet bereikbaar
Slechte kwaliteit van de camera
Lampen niet bereikbaar

Pakket ga ik stopzetten

Helaas ook weinig respons van KPN

Zou

3 reacties

Badge
Beste Richiking,

Er gaan een heleboel dingen niet zoals je van ons gewend bent. Als trouwe klant willen wij natuurlijk dat je tevreden bent. Vanuit SmartLife kunnen wij je helpen om jouw apparatuur weer bereikbaar en werkend te krijgen. Je zou dan telefonisch contact met ons kunnen opnemen, ook als je wilt opzeggen.

Als het WiFi-signaal thuis niet goed is, dan moet daar ook wat aan veranderen. Omdat SmartLife een aparte dienst is kan ik je daar niet direct mee helpen, maar mijn collega's helpen je daarbij graag. Zij kunnen je ook meer uitleggen over de extra pakketten.

Groet,
Paul
Paul

Wat jij voorstelt heb ik reeds gedaan
Echter hoor ik alleen maar dat er ooit een update komt dat het beter zou moeten maken.
Echter ik heb alle spullen reeds aangeschaft en het werkt gewoon niet goed genoeg en dat is frustrerend

Dus wat mij betreft slaat smartlife de plank mis

Vraag : kan ik het aankoop bedrag wel terug krijgen ?
Kan ik de aangeboden aktie in combinatie met kpn internet ook wijzigen ?
Badge
Hallo,

Waarschijnlijk heb je de apparatuur al langer dan 1 maand waardoor het helaas niet mogelijk is deze te retourneren. Omdat ik geen klantgegevens heb, kan ik je dit niet met zekerheid zeggen.

Wij zijn altijd bezig met het verbeteren van onze diensten, het is spijtig om te horen dat ondanks verschillende updates jouw ervaring met KPN SmartLife niet is verbeterd. Mocht je willen opzeggen of andere vragen over SmartLife hebben neem dan telefonisch contact met ons op, op het nummer: 0800-0201161.

Voor vragen over KPN internet en andere diensten zou ik je willen vragen om op deze pagina te kijken: https://www.kpn.com/service.htm. Hier staan verschillende manier om in contact te komen met collega's die over alle andere diensten dan KPN SmartLife gaan. Zij kunnen je informeren over de opties m.b.t. KPN Internet.

Reageer