Vraag

Smartlife problemen

Na een smartlife server storing afgelopen weekzijn mijn instellingen niet meer en de aangesloten apparaten niet. Apparaten verwijderd uit de smartlife app op advies van kpn en geprobeerd opnieuw te koppelen lukt niet. Daarna smartlife app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Daarna alles op ieuw geprobeerd maar apparaten worden niet herkend. Nu maar weer wachten op kpn dat zij mij bellen. Wachttijd max 48 uur.
Wie hebben dezelfde problemen?

3 reacties

Beste HermanFM,
Bij mij was er geen server storing en heb daar ook niets over gehoord of gelezen.
Als ik het goed begrijp heb je contact gehad met KPN en alleen de app gereset en gekoppeld. Omdat de oorzaak van de problemen een server storing lijkt te zijn, is het misschien een idee de modem opnieuw te starten/resetten volgens de bekende procedure (tien seconden stekker er uitetc) en daarna te kijken wat er in de app staat en de app opnieuw te installeren als dat nodig is.
Ben geen KPN medewerker, maar misschien heb je hier iets aan.
Dank voor de hint. Ziwel het modem als de smartlive box van stroom afgezet en weer aangezet. Smartlife verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar deursensors koppelen lukt nog steeds niet. Smartlife half dec aangeschaft en dan nu dit soort problemen. Geeft weinig vertrouwen.
Reputatie 7
Daar geef ik je groot gelijk in, je moet 100% kunnen vertrouwen op een alarminstallatie en dat kan bij KPN Smartlife blijkbaar niet.
Ik heb ook begrepen dat de levensduur van de batterijen sterk te wensen overlaat.

Reageer